Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Avslag på omprövning trots ökat betalutrymme – kan det överklagas?

Ny medlem
Poäng: 1
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Halloj! Ny här men läst en del

Är lite förundrad, haft skuldsanering i ca 2 år och fick i måndags beslut om avslag på omprövning (betala mer). Mitt betalutrymme har enligt deras beräkning ökat med ca 6200kr, men det avslogs då det inte ansågs vara en väsentlig förbättring :O

På KFMs hemsida anges att 4-5000 är en väsentlig förbättring. Är såklart glad, men också orolig då det kan överklagas.

Någon som fått sin avslagna omprövning överklagad förut? Hur gick den processen till?

Med vänliga hälsningar

Halloj! Ny här men läst en del

Är lite förundrad, haft skuldsanering i ca 2 år och fick i måndags beslut om avslag på omprövning (betala mer). Mitt betalutrymme har enligt deras beräkning ökat med ca 6200kr, men det avslogs då det inte ansågs vara en väsentlig förbättring :O

På KFMs hemsida anges att 4-5000 är en väsentlig förbättring. Är såklart glad, men också orolig då det kan överklagas.

Någon som fått sin avslagna omprövning överklagad förut? Hur gick den processen till?

Med vänliga hälsningar
Skulle också vara intressant att höra om någon annan fått avslag på en lika stor förbättring (eller däromkring, såklart). Tack på förhand!

Jag har fått avslag på ännu mer o nej det kommer inte överklagas :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp