- Meddelanden
- 645
- Mottagna reaktioner
- 418
- Poäng
- 527
Håller med föregående skribent!
- Meddelanden
- 2 133
- Mottagna reaktioner
- 2 390
- Poäng
- 1 497
Dump. Denna tråd rankar på Google och får får en del besökare.
Vad tycker ni idag? Vilken är den bästa låneförmedlaren och varför.
Vad tycker ni idag? Vilken är den bästa låneförmedlaren och varför.
- Meddelanden
- 2 442
- Mottagna reaktioner
- 1 592
- Poäng
- 1 147
Beror på vilka aktörer/banker man vill och kan få. Har man t ex en dålig historik hos några aktörer kommer de troligen inte lämna något erbjudande.
Så mitt råd är att gå igenom aktörerna som respektive låneförmedlare erbjuder och välja den som individuellt är bäst.
Ska man bara ta en låneförmedlare på uppstuds har Lendo varit bäst för mig genom åren. Flest seriösa banker och bäst erbjudande.
Så mitt råd är att gå igenom aktörerna som respektive låneförmedlare erbjuder och välja den som individuellt är bäst.
Ska man bara ta en låneförmedlare på uppstuds har Lendo varit bäst för mig genom åren. Flest seriösa banker och bäst erbjudande.
- Meddelanden
- 1 943
- Mottagna reaktioner
- 924
- Poäng
- 787
- Meddelanden
- 347
- Mottagna reaktioner
- 191
- Poäng
- 367
Det är inte låneförmedlaren som sätter kreditreglerna utan långivarna. Jag har svårt att tro att Bank X har slappare regler på låneförmedlar X än Y. Då det är samma typ av kundgrupper.Hej någon här som kan rekommendera i dagsläget vilken låneförmedlare som är bäst att ansöka hos? Då jag läst olika bud att vissa godkänner fler än den andra exempelvis
- Meddelanden
- 40
- Mottagna reaktioner
- 9
- Poäng
- 32
Okej tack för svar får bara då testa någon av de tänkte mer om någon av de låneförmedlare var bättre än den andraDet är inte låneförmedlaren som sätter kreditreglerna utan långivarna. Jag har svårt att tro att Bank X har slappare regler på låneförmedlar X än Y. Då det är samma typ av kundgrupper.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.