Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Balanzia, skickas något öht hem?

Skickar Balanzia någon form av papper hem? Jag tolkar det som att de skickar papper om låneskydd hem. Stämmer det? Något annat som skickas hem?

LÅNESKYDD INNEBÄR TRYGGHET

Låneskyddet är en frivillig försäkring som skyddar din och familjens ekonomi om något oförutsett händer som att du blir sjuk eller arbetslös, då täcker försäkringen din månadskostnad i upp till 12 månader. Vid dödsfall täcker försäkringen hela återstående lånebeloppet. Försäkringsbrev och villkor skickas till dig så snart din ansökan är beviljad och försäkringen aktiverad. Läs igenom villkoren och spara dem, där framgår försäkringens omfattning och undantag.

3 månader kostnadsfritt. När lånet utbetalats ingår utan extra kostnad ett låneskydd de första 3 månaderna. Du betalar sedan 9% av månadsbeloppet.

Är det ingen som vet? Det är ju ett tiotal som lånat av Balanzia här.
Har alla tagit sitt liv eller vad händer?

Helvete vad otrevlig du är, kanske ska börja med att inte skriva om folk har tagit livet av sig om du vill ha hjälp?
Balanzia skickar visst det papper hem.
Dom skickar såväl påminnelse hem, fått avisering om dragning någon gång och dessutom vad dom har skickat till skatteverket.
Så post lär trilla ner.

Helvete vad otrevlig du är, kanske ska börja med att inte skriva om folk har tagit livet av sig om du vill ha hjälp?
Balanzia skickar visst det papper hem.
Dom skickar såväl påminnelse hem, fått avisering om dragning någon gång och dessutom vad dom har skickat till skatteverket.
Så post lär trilla ner.

Ber om ursäkt. Haft en dålig dag.
Skickar de hem post i början menar jag, alltså skuldebrev och sånt?

Hmm,
Jag är 90% säker på att jag fick några handlingar hem i början men ska låta det vara osagt. Det var också för typ 1 år sedan.
Du kan nog dessutom be dom när du tecknat lånet att bara få det digitalt för på balanzia kan man faktiskt logga in och då en överblick över det man har dom är duktiga så sätt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp