• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bank Norwegian, privatlån!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Otroligt

Gäst
Poäng: 0
Sådär! Då var lånet klart, inbetalningarna gjorda samt att jag fick 20k in på konto som jag tänkte ta och på lösa dom sista smslånen, credigo 5k, easycredit 5k samt vivus 8k, samt att jag får 14k tillbaka på skatten där jag kan amortera av en del på dom sista lånen.

Från 9 synliga lån och krediter på UC till 3st varav en är Bank Norwegian, dom andra två är Marginalen bank på 18k och Svea ekonomi på 1900kr.

51% risk innan och då hade jag två krediter som jag hade övertrasserat med 2k vardera.

Kommer även öka min inkomst 2018 från 245 000kr till 330 000kr ska bli väldigt spännande att se mitt kreditbetyg i framtiden.

Som sagt ett dyrt lån, men ett välbehövligt om jag ska blicka framåt för att få ett bättre UC betyg.

Må bäst alla.
 
G

Gäst11

Gäst
Poäng: 0
Sådär! Då var lånet klart, inbetalningarna gjorda samt att jag fick 20k in på konto som jag tänkte ta och på lösa dom sista smslånen, credigo 5k, easycredit 5k samt vivus 8k, samt att jag får 14k tillbaka på skatten där jag kan amortera av en del på dom sista lånen.

Från 9 synliga lån och krediter på UC till 3st varav en är Bank Norwegian, dom andra två är Marginalen bank på 18k och Svea ekonomi på 1900kr.

51% risk innan och då hade jag två krediter som jag hade övertrasserat med 2k vardera.

Kommer även öka min inkomst 2018 från 245 000kr till 330 000kr ska bli väldigt spännande att se mitt kreditbetyg i framtiden.

Som sagt ett dyrt lån, men ett välbehövligt om jag ska blicka framåt för att få ett bättre UC betyg.

Må bäst alla.


Vad hade du för förutsättningar?? och vilka skulder hjälpte dom dig med?
Mvh
 
O

Otroligt

Gäst
Poäng: 0
Vad hade du för förutsättningar?? och vilka skulder hjälpte dom dig med?
Mvh
55% i UC, 15FF, 220k i krediter o lån, intjänat 245 000 ett underskott på 40k.

Löste bara lån som syntes på UC och hoppade medvetet över ett lån så jag fick lite pengar i handen att lösa smslån på.
 
G

Gäst11

Gäst
Poäng: 0
55% i UC, 15FF, 220k i krediter o lån, intjänat 245 000 ett underskott på 40k.

Löste bara lån som syntes på UC och hoppade medvetet över ett lån så jag fick lite pengar i handen att lösa smslån på.

löser bn dom åt en då? Löser dom även krediter?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp