J
joonn
Gäst
Poäng: 0
ok men måste man ha all info som ocr bankgiro och sånt framför sig om man blir beviljad vid datan elr? väntar man till dagen därpå hur går det till?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Haha.. Du får skriva in det inom 30 dagarok men måste man ha all info som ocr bankgiro och sånt framför sig om man blir beviljad vid datan elr? väntar man till dagen därpå hur går det till?
Hej.
Jag signerade allt 09:30.
Dem betalade allt under dagen och dagen efter ramlade det in mail och sms om att slutbetalning nått de andra företagen jag hade kredit hos.
Klarna exempelvis löstes samma dag som signering av skuldebrev.
jaha via telefon då? hade du sämre än mig här när du låser mina tidigare inlägg?
Någon som vet om BN kollar på gammal uc. Jag har nämligen en UC ff för dom från i september. Så är den dom kolla på i ett år eller tar dom en ny varje gång man söker? Då när jag sökte förra året så hade 16,7% i score och 15 ff. Men om jag söker nu i slutet av Augusti så kommer jag att ha 6 ff och kanske ett score på 6% förhoppningsvis. Eller ska jag vänta tills att den där BN ff frågan försvinner i slutet av september så att jag då har 5 ff.
är det någon idé att ansöka med 2st betalningsanmärkningar? 1,5år gamla.
7.5% risk
28t underskott
259t inkomst
c:a 10ff
140t i blanco
eller är det kört?
Det är kört.är det någon idé att ansöka med 2st betalningsanmärkningar? 1,5år gamla.
7.5% risk
28t underskott
259t inkomst
c:a 10ff
140t i blanco
eller är det kört?
De säger också:Vi är snabba och flexibla i behandlingen av din låneansökan eftersom vi jobbar tätt med våra utvalda bankpartnersAxo har öppet 08.30-16.00 på hemsidan står det om handläggningstid:
"Vi skickar din ansökan till de banker vi samarbetar med. Detta gör det enklare för oss att hitta det bästa privatlånet till dig, anpassat efter dina behov. Vi samarbetar med flera banker vilket innebär att vi får flera låneerbjudande. Därefter kontaktar vi dig för att presentera det bästa erbjudandet."
Så som jag förstår det får du inte svar på en gång.
De säger också:Vi är snabba och flexibla i behandlingen av din låneansökan eftersom vi jobbar tätt med våra utvalda bankpartners
Med 2 betalningsanmärkningar är det kört.
Härligt så snabbt, hur lång tid tog det sen när allt var löst? Löste de allt åt dig och fick du något själv? Fick du det belopp du sökte på eller mer? Gick du via Axo eller hos BN direkt?
ok! finns det nått ställe där det inte är omöjligt?
Tror ni jag har några chanser med dessa förutsättningar? Vill gärna inte dra på mig en UC i onödan då jag tänkte vänta tills nästa år att söka samlingslån innan jag såg denna tråden.
420 skulder på UC totalt
290 inkomst
3 förfrågningar
Inga anmärkningar eller skuldsaldo.
Nuvarande årsinkomst är 384000 kr men den syns inte förrän nästa år på UC.
Tacksam för alla svar!![/QUOTE
Ja du kan säkert få ett samlingslån med krav att lösa skulder
nej tyvärr d tror jag inte, om ja fattat er rätt om man blir beviljad så kan man nästa dag skriva in alla lån och så elr hur går det till ?om ja nu blir beviljad
ok så du hade mer än mina 10ff och 12.6 i risk? ja har 300tkr i årsinkomst
tack har skrivit förutsättningarna tidigare här 300tkr inkomst undrskott 43tkp blanco 288 kredit 20 o avbetalning 36 10ff och 12.6 i uc, kan man även skriva in smslån o lösa som meddelandelån ? o inkasso hos gothia skriver man då banknamn gothia dår man löser lånen