• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bank som erbjuder mastercard trots anmärkning

zzzaf

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 September 2012
Meddelanden
208
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Hej någon som vet en bank som erbjuder mastercard trots betalningsanmärkningar? Alltså ett debit inte credit.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Jag med men vill byta bank. Dem spärrade alla mina tillgångar idag. Lär vara löst imorgon. Men vill gärna byta bank.

Får man fråga varför?
Hört detta om just Swedbank många gånger. Jag har gjort 1000-tals skumma transaktioner på SEB utan att kontot spärrats.
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Hej någon som vet en bank som erbjuder mastercard trots betalningsanmärkningar? Alltså ett debit inte credit.

Tidigare kunde man få ett vanligt debit hos Marginalen Bank. Förvisso ett Visa, men det kanske skulle kunna funka för dig? Eller är det ett måste med ett Mastercard?
 

zzzaf

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 September 2012
Meddelanden
208
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Har inte svarat på en blankett om min inkomst. Då jag har lön från mitt vanliga jobb men även får inkomst till mitt företagskonto då jag f-skattar när jag orkar. Sen har jag haft stora swishningar senast 6 månaderna till en kompis som har hjälpt mig och få bort mina skulder. Så idag när jag skulle handla fick jag medges ej, gick in i appen och kolla kontot och då kunde jag inte klicka in på någon av mina konton. Ska ha med fakturor, lönespecar, kvitton på stora köp (vilket är en bil på 67000 banken syftar på) sen januari.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp