• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Banken har spärrat mina konton

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sanna70

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
1 November 2022
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Vad ska jag säga när de frågar varför jag vill öppna konto hos de ,tänkte gå imorgon till en annan bank .
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 077
Mottagna reaktioner
6 658
Poäng
4 477
Undrar om Swedbank gör slumpmässiga kontroller för Swish eller om de kan se vilket nummer man swishat till?
Swishade 2000 kr till dottern som är utomlands för en vecka sedan.
 

Cecilia

V.I.P
Poäng: 657
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
941
Mottagna reaktioner
734
Poäng
657
Undrar om Swedbank gör slumpmässiga kontroller för Swish eller om de kan se vilket nummer man swishat till?
Swishade 2000 kr till dottern som är utomlands för en vecka sedan

Undrar om Swedbank gör slumpmässiga kontroller för Swish eller om de kan se vilket nummer man swishat till?
Swishade 2000 kr till dottern som är utomlands för en vecka sedan.
Ja börjar de kolla swish noga för alla gånger man för över pengar till dottern då får de nog tänka om bankerna och fokusera på konton som de verkligen behöver kolla upp, Och lägga energin där istället.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 750
Mottagna reaktioner
757
Poäng
707
Ja börjar de kolla swish noga för alla gånger man för över pengar till dottern då får de nog tänka om bankerna och fokusera på konton som de verkligen behöver kolla upp, Och lägga energin där istället.
De ville att jag sak skicka underlag för swish jag har skickat till pappa, så ja Swedbank gör det. De kan ju se vem man har skickat till. Men de vill veta varför.
 

Sanna70

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
1 November 2022
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Var på kontoret idag igen. Och nu efter 8 v sa de att ja vi kan vara snälla och maila de ansvariga och få ett svar då det fnns ingen pågående ärende alls på mig!!! Hallå eller. De kanske inte ens har fått brev .
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 750
Mottagna reaktioner
757
Poäng
707
Var på kontoret idag igen. Och nu efter 8 v sa de att ja vi kan vara snälla och maila de ansvariga och få ett svar då det fnns ingen pågående ärende alls på mig!!! Hallå eller. De kanske inte ens har fått brev .
Som jag skrev i mitt inlägg om Swedbank. De har ingen koll på vad de gör, för mig har de hållit på nu sedan slutet av augusti...
 

Sanna70

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
1 November 2022
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Samma här men nu hsr jag skickat ansökantill LF Ica . Hoppas jag får byta den idiotiska banken
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp