Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Banker som inte använder Kreditz vid lån – tips efter nekad ansökan?

Hej! Är det någon som vet en bank som inte använder kreditz som nyligen lånat pengar. Har nämligen försökt samla 90k men har inte lyckats pga kreditz jag har beviljats hoa lendo 2 ggr. Men när jag går vidare och lämnar kreditz så nekar varenda en bank. Jag har speltransaktioner på 5k denna månad och 15 förra. Inkomst 385k totala skulder 195k
Tack

Hej! Är det någon som vet en bank som inte använder kreditz som nyligen lånat pengar. Har nämligen försökt samla 90k men har inte lyckats pga kreditz jag har beviljats hoa lendo 2 ggr. Men när jag går vidare och lämnar kreditz så nekar varenda en bank. Jag har speltransaktioner på 5k denna månad och 15 förra. Inkomst 385k totala skulder 195k
Tack
Tror inte det finns några som inte använder det längre

Intressant så exakt varenda bank på Lendo kör nu Kreditz?

Har inget konstigt på uc och inte heller överbelånad, utan endast pga kreditz då jag fick 7-8 erbjudande, men avslag i efterhand för kreditz. Jag klarar däremot kalpen med mkt marginal, så speltransaktioner är tvär nej hos alla nu förtiden.

Har inget konstigt på uc och inte heller överbelånad, utan endast pga kreditz då jag fick 7-8 erbjudande, men avslag i efterhand för kreditz. Jag klarar däremot kalpen med mkt marginal, så speltransaktioner är tvär nej hos alla nu förtiden.
Okej. Ja är ju bra att spel tas på stort allvar av lån givare

Intressant, vart har du läst detta? Finns ju flera nu i juli månad som vittnar om att exempelvis Svea och Nordax inte kräver kreditz här på forumet.
Jag fick via svea 250k en vecka sedan utan kreditz eller kompletteringar. Men då har jag även lägre lön än förra året och har lån där sedan innan

Jag fick via svea 250k en vecka sedan utan kreditz eller kompletteringar. Men då har jag även lägre lön än förra året och har lån där sedan innan
Skumt, då jag valde att gå vidare med 7-8 erbjudanden och lämnade mitt lönekonto via kreditz och sedan blev det avslag tom samlingslån och lösenkrav på hela summan. Hela min skuld är 70% av min årsinkomst så det borde gå lätt.

Det är flera långivare som inte tar kreditz. Oftast de som tar kreditz är de som har högst ränta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp