Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Bankkonto utan uc

V.I.P
Poäng: 157
Meddelanden
355
Mottagna reaktioner
39
Poäng
157
Hej !

är Nordea eller SEB tar uc vid öppna vänligt bank konto ?
Eller finns nåt utan uc ?

Jag öppnade konto med kort på Skandiabanken nyligen, var ej uc då iaf.

Vilken av dem du skaffat kan du betala dina räkningar med det konto ?

Bilagor

• 71D31601-7C3E-4219-98BC-FC7CA050CBDE.webp
    71D31601-7C3E-4219-98BC-FC7CA050CBDE.webp
    31.9 KB · Visningar: 207
Öppnade Nordea konto för 1.5 år sen + vanligt debitkort. Inga typer av lån/krediter. Det var full UC

Marginalens lönekonto med tillhörande kort togs det ingen kreditupplysning på mig, detta var dock ett antal år sedan.

Ingen uc på marginal bank här chatt

Bilagor

• 49A8680C-3A66-4ACA-B2CF-5F216A22F6CD.webp
    49A8680C-3A66-4ACA-B2CF-5F216A22F6CD.webp
    48.1 KB · Visningar: 281
Tog dom upplysning via någon annan?

Jag kommer ihåg att jag var förvånad över att inget brev kom, men det kanske blev något konstigt när jag sökte. Har också kollat min uc och hittar ingen upplysning från banken i februari när jag ansökte. Men ser på hemsidan nu att man "kan komma att ta upplysning" när man ansöker om kortet. Jag hade kanske tur och slapp.

Frågade Skandia nu och dom svarade:

Så bra att du hör av dig till oss med din fråga! Vi tar en UC i samband med att du ansöker om bankkort, som är en del av vardagspaketet.

Frågade Skandia nu och dom svarade:

Så bra att du hör av dig till oss med din fråga! Vi tar en UC i samband med att du ansöker om bankkort, som är en del av vardagspaketet.
Har öppnat konto hos Skandia banken för tio dagar sedan pga att min kompis är kund hos dem och dem tog inte upplysningen på honom. Ingen upplysning på mig heller på vardagspaket och bank kort online om man ansöker så deras svar till dig stämmer inte med verkligheten,

Har öppnat konto hos Skandia banken för tio dagar sedan pga att min kompis är kund hos dem och dem tog inte upplysningen på honom. Ingen upplysning på mig heller på vardagspaket och bank kort online om man ansöker så deras svar till dig stämmer inte med verkligheten,
Verkar meningslöst att fråga kundtjänsten.
Nu valde jag Marginalen istället.

Du går till kontor istället om du vill öppna konto. Jag gick till Nordea och de tog ingen uc alls. Har dock varit kund för några år sedan!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp