- Meddelanden
- 355
- Mottagna reaktioner
- 39
- Poäng
- 157
Är du säker på det ?Jag öppnade konto med kort på Skandiabanken nyligen, var ej uc då iaf.
vilken kort skaffade du ?
- Meddelanden
- 4 569
- Mottagna reaktioner
- 4 572
- Poäng
- 2 947
Öppnade Nordea konto för 1.5 år sen + vanligt debitkort. Inga typer av lån/krediter. Det var full UC
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Jag öppnade konto med kort på Skandiabanken nyligen, var ej uc då iaf.
Tog dom upplysning via någon annan?
- Meddelanden
- 72
- Mottagna reaktioner
- 41
- Poäng
- 147
Tog dom upplysning via någon annan?
Jag kommer ihåg att jag var förvånad över att inget brev kom, men det kanske blev något konstigt när jag sökte. Har också kollat min uc och hittar ingen upplysning från banken i februari när jag ansökte. Men ser på hemsidan nu att man "kan komma att ta upplysning" när man ansöker om kortet. Jag hade kanske tur och slapp.
- Meddelanden
- 591
- Mottagna reaktioner
- 309
- Poäng
- 447
Har öppnat konto hos Skandia banken för tio dagar sedan pga att min kompis är kund hos dem och dem tog inte upplysningen på honom. Ingen upplysning på mig heller på vardagspaket och bank kort online om man ansöker så deras svar till dig stämmer inte med verkligheten,Frågade Skandia nu och dom svarade:
Så bra att du hör av dig till oss med din fråga! Vi tar en UC i samband med att du ansöker om bankkort, som är en del av vardagspaketet.
- Meddelanden
- 635
- Mottagna reaktioner
- 192
- Poäng
- 377
Verkar meningslöst att fråga kundtjänsten.Har öppnat konto hos Skandia banken för tio dagar sedan pga att min kompis är kund hos dem och dem tog inte upplysningen på honom. Ingen upplysning på mig heller på vardagspaket och bank kort online om man ansöker så deras svar till dig stämmer inte med verkligheten,
Nu valde jag Marginalen istället.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.