- Blev medlem
- 16 Augusti 2015
- Meddelanden
- 899
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Idag har det gått 111 dagar sen jag skickade in ett klagomål till en av Sveriges största aktörer när det gäller sportsbetting och casinospel. Tog cirka en månad innan dom bekräfta att ärendet landat på rätt bord. Ytterligare en månad då dem beklagade sig för att dom inte svarat pga semestrar och sjukdomar men att jag bör få ett beslut i mitt ärende inom 14 dagar. Jag gav dom en månad innan jag skickade och frågade hur det går. Efter det svaret har det varit stendött och dom svarar inte alls på mina mail. Skickar ett välformulerat trevligt svar var 14de dag nu ungefär.
Känns som dom beslutat att bara helt enkelt skita i att svara och hoppas på att jag ger upp.
Har förlorat närmare 500 tusen hos denna aktör och varför jag klagar på dom är för dom eldat på mitt spelberoende även efter lagändringen 1 januari 2019. Har varit en såkallad VIP kund och blivit mosad med gratis gåvor och free cash.
”Förlorar du det bettet ser jag till att du får in 5000 omsättningsfria kronor innan kvällen”
”Hur mår du idag kingen? Såg du inte lirat på 2 dagar? Satte in 2500 kr så har du något spela för till Champions League ikväll”
Hade aldrig klagat om jag inte just sett andra lyckats få tillbaka pengar och efter ha pratat med spelinspektionen som säger att dom till 100% brutit mot lagen.
Idag har jag varit spelfri i 6 månader men precis hamnat hos Kronofogden och nästa lön kommer jag har utmätning på pga av mitt spelberoende. Allt på grund av dessa jävla spel och spelbolag.
Jag tror fan jag ger upp. Dom kör TOTAL tystnad. Gissar på att det är ett direktiv från ledningen att slänga alla mail om återbetalning.
Kostar det något att göra en anmälan hos ARN? Någon som gjort en nyligen som kan ge tips?