VARNING FÖR CRANVED!
Cranved är den största bluffen när det kommer till återbetalningar, lovar saker och ting men håller det aldrig, pröjsade honom för att skriva till spelbolagen och jag kan lova er att han är den största bluffen, jag vart lovad gång på gång att vi skulle kontakta ett viss spelbolag en viss datum, han höll aldrig datumet och slutade svara, han återkom sedan efter 1-2 månader som om ingenting har hänt och sa att en nära vän dog därav hans inaktivitet. Även om nu hans nära vän
VARNING FÖR CRANVED!
Cranved är den största bluffen när det kommer till återbetalningar, lovar saker och ting men håller det aldrig, pröjsade honom för att skriva till spelbolagen och jag kan lova er att han är den största bluffen, jag vart lovad gång på gång att vi skulle kontakta ett viss spelbolag en viss datum, han höll aldrig datumet och slutade svara, han återkom sedan efter 1-2 månader som om ingenting har hänt och sa att en nära vän dog därav hans inaktivitet. Även om nu hans nära vän dog så kan man alltid informera en person man lovat en grej att det är tufft och att det kommer ta längre tid en väntat. Grejen var att han skjöt alltid upp mailen som han skulle skicka till spelbolagen som var tre olika ärenden till tre olika spelbolag.
Jag vart även lovad pengar tillbaka ifall återbetalningen inte skulle gå igenom eftersom jag var tvungen att betala honom i förskott en viss summa för att han ska skriva mail till spelbolagen, han erbjöd 50%, tilblaka ifall mina ärenden inte skulle bli lyckade, jag fick aldrig tillbaka några pengar av honom efter att jag förlorade alla tre ärenden, alltså blev jag lurad av honom!
Nu sitter ni och tänker att jag inte har sympati för att jag inte visat någon respekt till hans nära vän som dog, men något ni ska ha i åtanke är att han vid ett flertal tillfällen även lovat att svara på spelbolagen m men det slutade med att han alltid skjöt upp det! Killen vill att man ska spamma honom som ett barn för att han ska svara på spelbolagen.
Dessa tre ärenden gäller en nära vän till mig som förlorade enorma summor en tidpunkt, jag kontaktade Cranved på uppdrav av min vän som har det riktigt tufft i livet efter ha spelat bort 5 miljoner och det slutade med att han blev hemlös!
Betala aldrig Cranved i förväg!
dog så kan man alltid informera en person man lovat en grej att det är tufft och att det kommer ta längre tid en väntat. Grejen var att han skjöt alltid upp mailen som han skulle skicka till spelbolagen som var tre olika ärenden till tre olika spelbolag.
Jag vart även lovad pengar tillbaka ifall återbetalningen inte skulle gå igenom eftersom jag var tvungen att betala honom i förskott en viss summa för att han ska skriva mail till spelbolagen, han erbjöd 50%, tilblaka ifall mina ärenden inte skulle bli lyckade, jag fick aldrig tillbaka några pengar av honom efter att jag förlorade alla tre ärenden, alltså blev jag lurad av honom!
Nu sitter ni och tänker att jag inte har sympati för att jag inte visat någon respekt till hans nära vän som dog, men något ni ska ha i åtanke är att han vid ett flertal tillfällen även lovat att svara på spelbolagen m men det slutade med att han alltid skjöt upp det! Killen vill att man ska spamma honom som ett barn för att han ska svara på spelbolagen.
Dessa tre ärenden gäller en nära vän till mig som förlorade enorma summor en tidpunkt, jag kontaktade Cranved på uppdrav av min vän som har det riktigt tufft i livet efter ha spelat bort 5 miljoner och det slutade med att han blev hemlös!
Betala aldrig Cranved i förväg!
Tjena R******. Vi står för det. Du ska inte få en krona tillbaks. Vi är inget företag utan privatpersoner, du valde att vara barnslig och hotas vi ger oss inte för små hot över nätet därav står jag fast vid ingen återbetalning för dig. Du är samma person som bad oss skicka affiliatelänkar åt dig till folk med grova spelproblem som spelar för stora summor så du kan tjäna på det via din hemsida, bara det där säger sig självt. Sen vet jag att du har ett aktivt spelmissbruk baserat på dina inlägg på det andra forumet, vilket innebär att du nog endast är desperat och därav begär pengar tillbaks och tror att du kan hota dig till det.
Ingen sagt att du betalar för att få garanterade lyckade ärenden, du betalar för ett försök som du tydligt inte orkade med själv vilket du själv nämnde, vilket även vi var väldigt tydliga med. Såna ärenden tar tid, bara din Betsafe ärende hade chattloggar med 900 sidor, det där tog timmar läsa igenom, du beter dig som en otacksam människa bara. Du fick alltså det jobb du betalt för, sen när du bad om dina 50% efter att vi vart lite inaktiva så började du hotas, därav valde vi inte betala dig tillbaks efter dina hot. 50% tillbaks var inte heller aktuellt då du fick reducerat pris redan från start, vilket innebär i princip att dina 50% redan var återbetalda från start.
Vi är 3 idag på Cranved, personen som hade specifikt hand om ditt ärende är inte med oss längre utan passerat det vidare till oss, han som hade specifikt hand om ditt ärende slutade just av anledningen du nämner, bortgång av familjemedlem, inte vän vilket gjorde att han inte kunde slutföra ''svaren'' du nämner till spelbolagen, du fick alla ärenden klara, men du ville fortsätta kämpa trots att du hade för lite material att gå på helt enkelt, vi är 3 på Cranved och vi alla har lite olika uppgifter. Hur han valde hantera det står för honom. Men vi har tagit del av all information kring dig och vad som hänt, och vi står kvar vid samma beslut som togs då.
Summa summarum, du hotade en av oss som håller på med ärendena, och vi accepterar inga hot. Vi är 3 totalt som har hand om ärenden på Cranved och alla drar vi samma slutsats att du betedde dig som ett barn genom att hota och hålla på som du gjorde därav blir det inget för dig.
Men personen lämnade information om dig, och ditt ID du skickade bekräftar att det var faktiskt du som hotade, samt andra saker, och alla ärenden och alla chattkonversationer, och med allt inkluderat så valde vi att inte återbetala dig sett till dina hot, och hur du betett dig i övrigt, som var väldigt löjliga för övrigt.
Då det var du som spelade mycket som du nämnt på ditt väns konto/morsans konto, vad det exakt var vet jag inte men du vet vems konto jag menar E**** M***** så gjorde du antagligen återbetalningsförsöket delvis för personen men jag tror främst för dig, då du nämnt du var avstängd och spelat på andras konton. Så jag utgår från att det var dina ärenden:
1 ärende där du hotat personal i kundchatten (förvånande) därav var ingen återbetalning aktuell.
1 ärende där du accepterar och tagit emot deras information om ansvarsfullt spelande, som du inte meddelade mig kring.
1 ärende där du helt enkelt saknade bevisning, men ville ändå att jag tar mig an det.
Finns inget mer att diskutera här.
Vi har hjälpt väldigt många, det är så det är oftast med recensioner och annat i övrigt, alla som är nöjda går oftast bara vidare, men det är dem som är missnöjda som kommer skriva och uttrycka sitt missnöje. Även om dem har fel kommer dem givetvis vilja uttrycka sig, vilket vi gärna bemöter och kommer med lösningar eller som i ditt fall, avböja helt.
Du kan få ett nummer att ringa till om du vill få det förklarat ytterligare.