S
Skalyckasoavsettvad!!
Gäst
Poäng: 0
Hej!
Behöver era tips och tankar om nedan! Behöver inte pekpinnar eller onödiga kommentarer, jag är fullt medveten om att jag försatt mig i den här situationen och också att det måste gå att vända det! Det bara måste gå!
Jag funderar på med nedan siffror från UC idag, vad gör jag bäst? Vill inte släppa det till KFM. Tänker att det måste gå på ngt annat sätt! Jag är sjukt driven och målmedveten men agerat fel nu under lång tid.
Inga anmärkningar eller ngt till inkasso. Men varit sen några dagar och fått påminnelse av Collector, Komplettbank och Entercard.
Se nedan och frågor längst ner, tusen tack för er tid!!
Specificerat:
5st mellan 2019-09 och 2020-02
Anmärkningar: 0
Misskötta krediter: 0
Kreditbetyg: 4,7 UC
UC score: 550
Bisnode: 4
Creditsafe scoring poäng: 64
Skulder som inte syns på UC:
Här håller jag på att sammanställa men har bla:
Viacredit
Lumify
Credway
Easycredit
Devide
Slantar
Expresskredit
Nano
Ferratum
Credigo
Klarna
….på ovan är det mesta maxat! De jag inte har krediter på får jag inte heller...
Som in förstår sitter jag i skiten...
Men bestämt mig för att detta måste gå att vända på ngt sätt!
Hit me! Hur hade ni tänkt i min situation.
TUSEN TACK PÅ FÖRHAND!!
// Från en som vet att livets prövningar går att lösa, är mkt beslutsam i detta!! Tänker inte ge upp, har hus, sambo och barn!
Behöver era tips och tankar om nedan! Behöver inte pekpinnar eller onödiga kommentarer, jag är fullt medveten om att jag försatt mig i den här situationen och också att det måste gå att vända det! Det bara måste gå!
Jag funderar på med nedan siffror från UC idag, vad gör jag bäst? Vill inte släppa det till KFM. Tänker att det måste gå på ngt annat sätt! Jag är sjukt driven och målmedveten men agerat fel nu under lång tid.
Inga anmärkningar eller ngt till inkasso. Men varit sen några dagar och fått påminnelse av Collector, Komplettbank och Entercard.
Se nedan och frågor längst ner, tusen tack för er tid!!
- Inkomst: 462'
- Underskott: 45'
- Blanco: 801'
- Avbetalning/kontokrediter: 257' (varav komplettbank är den största + 2 kreditkort)
- Fastighet: 3,67 miljoner (äger 50%)
- Totalt beviljat: 4,720 miljoner
- Totalt nyttjat: 4,716
- Antal krediter: 9
- Antal kreditgivare: 7
Specificerat:
- Ikano 28' (nytt lån 2020)
- Entercard 351' (reg. 2019-02)
- Collector: 421' (reg 2018-11 tillsammans med min sambo, del av kontantinsats) + inkl. Betalkoll 45'
- Northmillbank 28' (reg 2018 30000kr kreditutrymme)
- Qliro 11'
- Skandiabanken kreditkort 27' (utrymme 30)
- Komplettbank 150' (2019-10)
5st mellan 2019-09 och 2020-02
Anmärkningar: 0
Misskötta krediter: 0
Kreditbetyg: 4,7 UC
UC score: 550
Bisnode: 4
Creditsafe scoring poäng: 64
Skulder som inte syns på UC:
Här håller jag på att sammanställa men har bla:
Viacredit
Lumify
Credway
Easycredit
Devide
Slantar
Expresskredit
Nano
Ferratum
Credigo
Klarna
….på ovan är det mesta maxat! De jag inte har krediter på får jag inte heller...
Som in förstår sitter jag i skiten...
Men bestämt mig för att detta måste gå att vända på ngt sätt!
- Var börjar jag?
- Utnyttja betalningsfrimånad? Vem beviljar?
- Sänka räntan/betalningstiden? Vem ger det?
- Samlar några lån, är det ens möjligt med ovan? Känns inte troligt att ngn skulle vilja detta.
- Bör få en del tillbaka på skatten i april pga ränteugifter, men brukar se till att inte få det för att då få mindre i underskott istället för bättre UC, men kanske ska strunta i detta i år? Tror även jag kan få tillbaka/ansöka om omprövning för 2017 när 2019 deklaration är klar, då kan ändrat på ränteutgifterna där för bättre UC.
- Ska jag skicka med dagens UC i mail till aktörerna för att se om jag kan få ngt prel-besked för hur de kan hjälpa mig? Eller är det dumt?
Hit me! Hur hade ni tänkt i min situation.
TUSEN TACK PÅ FÖRHAND!!
// Från en som vet att livets prövningar går att lösa, är mkt beslutsam i detta!! Tänker inte ge upp, har hus, sambo och barn!