Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver ett lån på 180 k, vart ska jag vända mig?

Viktig medlem
Poäng: 12
Meddelanden
79
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Behöver hjälp , vart ska jag vända mig . Behöver ett lån på 180 k

340 k i inkomst
19 i blanco lån
6 UC , 1 blanck förfrågan .

Vem hjälper mig ? Tror ni

Vilken scoring har du, har du något underskott och när försvinner din blanka ff?

Jag skulle nog vänta tills den blanka försvinner för den har stor inverkan på din scoring och möjlighet att få ett lån till bra ränta.

Men är det möjligt och få lån nu ? Och vart ?

Jag skulle nog vänta tills den blanka försvinner för den har stor inverkan på din scoring och möjlighet att få ett lån till bra ränta.
Ditt underskott på 57 är den på bolån och blancolånet?

Har endast 1 lån och det är på 19 tusen och inget mer på UC

Vet inte om banken ifrågasätter ditt underskott när lånet på 19.000 är det enda som syns på UC.

Om du inte kan vänta tills den blanka försvinner skulle jag nog vända mig till någon låneförmedlare typ Lendo eller Axo där de bara tar en UC

Bank Norwegian har enligt andra trådar här på forumet accepterat liknande scoring som din, men en blank kommer alltid vara en varningsklocka för långivarna. Tänk på att om du testar nu och nekas väger det även in i den samlade bedömningen om du söker på nytt i november hos BN.

BN kan nog bevijla, om du får hela summan är en bra fråga dock.. räntan kommer även vara kass.

Abonnemang på Mitt kreditbetyg på Min UC tror jag merparten har.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp