Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver ett snabbt lån på 30 000 som betalas ut direkt utan uc

Aktiv medlem
Poäng: 6
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
0
Poäng
6
Hej!
Vart är det bäst att söka efter ett lån på 30k utan uc?
Har 62 i score på creditsafe och uscore
Ca 650k i lån och 580k i inkomst. Vill ha pengarna så fort som möjligt. Helst idag/imorgon

Måste tillägga också att jag har spel transaktioner

ViaConto

Dem är svåra tycker jag.
Jag sökte där förut. Felfritt konto utdrag. Kalp som går mer än bra ihop. Hög kreditvärdighet på Creditsafe, 63 i score. Inga anmärkningar. Ingen historiskt skuldsaldo. Ändå nekad pågrund av interna risk prognoser. 404k årsinkomst

Brixo, min kompis sökte inte för längesedan och fick ut 40 laxar. Utbetalning samma dag om jag inte minns fel, ganska många FF och under genomsnitt årsinkomst

Du kan nog förvänta dig räntor på den nivån om du är ute efter ett snabblån

Lite så, 30K utan UC och stålar direkt. Det är inte så att man ska förvänta sig 5% direkt :D

Vad tror ni om creditstar ? Svåra att få? Har 1 uc på Tele2 för några dagar sen och 1 uc ifrån 5000kr på rocker. Har ju bra betyg för övrigt och bra inkomst, dock spel transaktioner som jag tidigare nämnt

Vad tror ni om credistar ? Svåra att få? Har 1 uc på Tele2 för några dagar sen och 1 uc ifrån 5000kr på rocker. Har ju bra betyg för övrigt och bra inkomst, dock spel transaktioner som jag tidigare nämnt
Creditstar tar Dun & Bradstreet och tittar inte på UC. Har du speltransaktioner kommer du få avslag direkt.

Vad tror ni om credistar ? Svåra att få? Har 1 uc på Tele2 för några dagar sen och 1 uc ifrån 5000kr på rocker. Har ju bra betyg för övrigt och bra inkomst, dock spel transaktioner som jag tidigare nämnt
Creditstar har varit bra för mig. Sökte och blev beviljad på 15 minuter och jag har alltid spelat. Minns inte vilka summor det handlade om då. Så det är säkert avgörande vilka belopp det rör sig om.

2022 fick jag 90 000 med 50 förfrågningar och skuldsaldo hos kronofogden ha!

Kommer jag få avslag på credistar pga mina spel transaktioner? Någon som sökt nyligen i samma sits ?

Men har skuldsanering sedan 2.5 år tillbaka så de får knappt se nåt av de pengarna. Hade grovt spelmissbruk spelade bort de samma kväll. Nu spelfri snart skuldfri och aldrig mer sådana lån!

Men har skuldsanering sedan 2.5 år tillbaka så de får knappt se nåt av de pengarna. Hade grovt spelmissbruk spelade bort de samma kväll. Nu spelfri snart skuldfri och aldrig mer sådana lån!
ok så länge sedan. Tror det skärpt kraven nu att man inte får ha skuldsaldo.

ok så länge sedan. Tror det skärpt kraven nu att man inte får ha skuldsaldo.
Har nu ansökt hos brixo! Önska mig lycka till dom hör väl av sig imorgon, såg på min dun & Bradstreet kopia dom tog att jag har
Score: 547 Beräknad kreditrisk: 16.37%
Har även 7 ff senaste 12 månaderna alla är typ nästan tagna under samma dag bland annat en av dom är brixo haha

Har nu ansökt hos brixo! Önska mig lycka till dom hör väl av sig imorgon, såg på min dun & Bradstreet kopia dom tog att jag har
Score: 547 Beräknad kreditrisk: 16.37%
Har även 7 ff senaste 12 månaderna alla är typ nästan tagna under samma dag bland annat en av dom är brixo haha
Vad tror ni mina chanser är att få igenom 20k som jag ansökt om?

Vi får väl se om dom godkänner min ansökan eller ej, men frågat chat gpt om hela situationen och den bedömer min chans till 80%
Chat gpt är lite speciell i det där. Har själv gjort så och fått höga procent chanser sen har det skitit sig ändå. Men jag håller tummarna för dig! :)

Chat gpt är lite speciell i det där. Har själv gjort så och fått höga procent chanser sen har det skitit sig ändå. Men jag håller tummarna för dig! :)
Fan nu blev man orolig haha! Men hur lång tid tog de för dig innan du fick beskedet ? Skickade in ansökan igår söndag och ej fått nått nu

Fan nu blev man orolig haha! Men hur lång tid tog de för dig innan du fick beskedet ? Skickade in ansökan igår söndag och ej fått nått nu
Jag skickade in för ett tag sen. Sökte en torsdag förmiddag och fick svar på eftermiddagen nekat. När jag frågade varför så fick jag till svar om att det beror på helhets bedömningen. Så fick aldrig något specefikt svar

Men om det är något lugnande så hade jag sämre förutsättningar än dig. Inte mycket sämre men sämre. Så du har nog en chans ändå :)

Jag skickade in för ett tag sen. Sökte en torsdag förmiddag och fick svar på eftermiddagen nekat. När jag frågade varför så fick jag till svar om att det beror på helhets bedömningen. Så fick aldrig något specefikt svar
Trist att dom inte ens kan säga specifikt varför du fick avslag. Försökte ju först söka på credistar har ansökt där för typ 1 år sen men fick avslag då. Men går ej att logga in där så skrev till kundtjänst väntar vad dom säger om de är så att jag får avslag på ansökan ifrån brixo

Trist att dom inte ens kan säga specifikt varför du fick avslag. Försökte ju först söka på credistar har ansökt där för typ 1 år sen men fick avslag då. Men går ej att logga in där så skrev till kundtjänst väntar vad dom säger om de är så att jag får avslag på ansökan ifrån brixo
Jag fick på Creditstar 37k med halv dåliga förutsättningar. Inga anmärkningar men en mycket bra KALP. En del förfrågningar

Jag fick på Creditstar 37k med halv dåliga förutsättningar. Inga anmärkningar men en mycket bra KALP. En del förfrågningarwo

Jag fick på Creditstar 37k med halv dåliga förutsättningar. Inga anmärkningar men en mycket bra KALP. En del förfrågningar
Snyggt! Får väl söka där då om det skiter sig, kan man ansöka högre belopp men ändå bli beviljad lägre belopp hos credistar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp