Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver låna 400.000kr

Hej!

Vart tycker ni jag ska vända mig om jag behöver låna 400.000, vilken av alla tjänster ska man använda? Tänkte endel beviljat 350.000kr som max, så vilken låneförmedlare har flest banker som beviljar 400.000kr? Tacksam för alla tips!

2.2 när jag loggar in på Kreddy. Inga förfrågningar. En betalningsanmärkning som försvinner på fredag så antar att betyget blir bättre då!?

Det kan hända att ditt betyg faktiskt ökar när anmärkningen försvinner, det beror lite på vad du har för förutsättningar i övrigt.

400.000 blir svårt att få hyfsad ränta på, vad har du för inkomst? Nog bättre att söka två 200.000 lån eventuellt.

@TourettesGuy tror jag fick till dig.
Men det är nog ganska svårt som Korpen säger.

Tack för svar! Om jag börjar att söka hos till exempel lendo på 400.000kr och låt oss säga att jag blir erbjuden 250.000kr ska jag då in på advisadirekt och söka på 150.000kr. Hur är mest taktiskt att göra?

Jag hade sökt 350.000 - kan vissa erbjuda dig högre kommer dom göra det. Tror inte alls det är omöjligt att du får bra ränta på 350K.
När ska du söka?

Nästa måndag. Varför 350 och inte 400 direkt? Vilken förmedlare tycker du jag ska vända mig till?

För att oerhört många banker har 350.000 som max (utan medlånetagare)
Det är inte alltid säker att du erbjuds 350.000 om du söker 400.000...

Jag använde Advisa förra månaden och Lendo denna månaden. Jag tycker faktiskt att båda fungerade lika smidigt men Lendos hemsida var liiite lättare att navigera och har i princip samma banker som Advisa. Advisa har lite mer banker om man inte har jättebra ekonomi.

Kör Lendo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp