Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver man borgensman för lån hos Banky?

@Merksh @Atexsor
Man utgår väl från att dom talar sanning eller?
Är ju inte så att man INTE tror på det som säger när dom skriver att det krävs en borgensman.

Bilagor

• IMG_8975.jpeg
    IMG_8975.jpeg
    419.6 KB · Visningar: 138
Dom har ju dessutom lanserat deras nya produkt ”Banky solo” som man bara kan få godkänd via förmedlare, där påstår dom du kan låna upp till 60k utan borgensman MEN dom har ljugit för alla förmedlare för det krävs även borgensman på det också.
Riktigt roliga är dom

Dom har ju dessutom lanserat deras nya produkt ”Banky solo” som man bara kan få godkänd via förmedlare, där påstår dom du kan låna upp till 60k utan borgensman MEN dom har ljugit för alla förmedlare för det krävs även borgensman på det också.
Riktigt roliga är dom
Vart hittar du banky solo? Hittar det ej på deras hemsida?

Jag har tidigare mejlat bland annat Lendo och påtalat att det är oseriöst att jobba med en lånegivare som Banky. De låter en tro att man är godkänd fram till sista steget - då kommer kravet på borgensman. Problemet när de inte är transparenta är att man då tyvärr kan välja bort en annan långivare som man var godkänd hos.

Lendo brydde sig inte nämnvärt om kritiken. Läser att Banky håller på såhär än idag.

Ja juste, så får man fräcka SMS och mejl från Banky efter man valt att inte gå vidare om att man ska fråga mamma, pappa, något syskon eller liknande att vara borgen… idioter utan skam, det är min summering av dessa.

Jag har tidigare mejlat bland annat Lendo och påtalat att det är oseriöst att jobba med en lånegivare som Banky. De låter en tro att man är godkänd fram till sista steget - då kommer kravet på borgensman. Problemet när de inte är transparenta är att man då tyvärr kan välja bort en annan långivare som man var godkänd hos.

Lendo brydde sig inte nämnvärt om kritiken. Läser att Banky håller på såhär än idag.

Ja juste, så får man fräcka SMS och mejl från Banky efter man valt att inte gå vidare om att man ska fråga mamma, pappa, något syskon eller liknande att vara borgen… idioter utan skam, det är min summering av dessa.
Kan bara hålla med, dessutom om man har en borgensman / medsökande kan man få betydligt bättre erbjudande via någon annan bank, fattar genuint inte varför dessa ens har kunder om dom nu har några

De är riktigt oproffesionella skurkar . Ljuger nästan om allt på sin hemsda. Tycker att Lendo framstår oseriöst när de har att göra med Banky. De har koppling med Nordiska som är livrädd vid sin utlåning , vågar knappt låna ut 10 tusen haha vilka skojare

De är riktigt oproffesionella skurkar . Ljuger nästan om allt på sin hemsda. Tycker att Lendo framstår oseriöst när de har att göra med Banky. De har koppling med Nordiska som är livrädd vid sin utlåning , vågar knappt låna ut 10 tusen haha vilka skojare
Helt galet egentligen att Lendo samarbetar med dem

Inte bara Lendo, sambla också. Jag sa till sambla dom ljuger för er dom kräver medsökande kan skicka bevis på det, men dom skiter fullständigt i

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp