• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Behöver pengar snabbt kaos

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Har några mindre, har du någon uppfattning vad man kan få för sånt?
Nu är det några år sen jag gjorde det det, men har för mig att jag fick vad deras dagspris för guld låg på. Om du har någon pantbank nära så kan du ju alltid gå förbi och få en kostnadsfri värdering. Man kan pantsätta i stort sätt allt som har någon form av värde, - klockor, instrument.. Jag har tom pantsatt en dressyrsadel för några år sen :-o Hömtade dock aldrig ut den sen, hade inte råd och inte behov av den just då.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Om du kan tänka dig att sälja guldet så kan du få ut lite mera pengar, en del ger bättre betalt än andra.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Om du kan tänka dig att sälja guldet så kan du få ut lite mera pengar, en del ger bättre betalt än andra.

Tack, ska kolla upp det för att försöka lösa lite iaf. Är så frustrerad för att om mindre än 4 veckor är läget bättr dvs nästa lön plus ännu bättre i januari.
 

Riri

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
9 September 2018
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
34
Poäng
137
Tack ❤️ för just nu vill jag bara sjunka genom jorden och dö.
Samma här. Försöker ändå tänka att det bara är pengar och att man på något sätt har hälsan kvar. Dock så har det varit väldigt stora påfrestningar på hälsan, man blir så otroligt skör av ekonomiska kriser. Jag hoppas att någon kan komma med ett bra förslag som man ej tänkt på själv.
Har ett guldsmycke, tror dock inte det är värt så mycket men har dessvärre ingen pantbank i närheten.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Samma här. Försöker ändå tänka att det bara är pengar och att man på något sätt har hälsan kvar. Dock så har det varit väldigt stora påfrestningar på hälsan, man blir så otroligt skör av ekonomiska kriser. Jag hoppas att någon kan komma med ett bra förslag som man ej tänkt på själv.
Har ett guldsmycke, tror dock inte det är värt så mycket men har dessvärre ingen pantbank i närheten.

Visst är det så, och till slut slutar hjärnan liksom tänka klokt. Är också tacksam för hälsan, även om jag har en del problem med den, varav en del kan vara relaterad till just ekonomisk stress dygnet runt. Ibland vill jag bara försvinna för att slippa känna.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Kanske behöver söka hjälp för det psykiska måendet igen. Det här tar kål på vilken stålkvinna/man som helst.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 950
Mottagna reaktioner
6 139
Poäng
3 907
Nu är det några år sen jag gjorde det det, men har för mig att jag fick vad deras dagspris för guld låg på. Om du har någon pantbank nära så kan du ju alltid gå förbi och få en kostnadsfri värdering. Man kan pantsätta i stort sätt allt som har någon form av värde, - klockor, instrument.. Jag har tom pantsatt en dressyrsadel för några år sen :-o Hömtade dock aldrig ut den sen, hade inte råd och inte behov av den just då.

Rider Du?
Är själv en ”gammal” dressyr ryttarinna på elitnivå... :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp