• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Behöver pengar snabbt kaos

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 947
Mottagna reaktioner
6 137
Poäng
3 907
Japp, hästtjej sen 5-årsåldern, hade egen häst/hästar i många år❤️ Nu rider jag andras hästar lite högst sporadiskt,hjälper till med lite utbildning av unghästar ffa.Mitt mål är att när jag är klar med min skuldsanering om 4 år så ska jag köpa mig en häst igen såsmåningom:) Vilken fin present till mig själv tänker jag efter alla helvetesår med dålig ekonomi:)Oh, undra om jag känner till dig då..? Har själv inte tävlat på så hög nivå, men har ju lite koll på den världen sas:p

Samma här... har oxå haft hästar ända sedan jag var liten... Senaste hästen var dock till dottern, men som vi fick avliva för ca 2 år sedan... :( Hjälper oxå andra ryttare med tillridning, faktiskt så sent som igår då jag drygade ut kassan med ”hela” 800 riksdaler, för att jag hjälpte 2 ryttare med sina hästar...
Stallet är som ”mumma för min själ” - där glömmer ja bort alla problem ! Där njuter jag av harmonin och att vara ”ett” med hästen och alla glada, trevliga stall människor :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 947
Mottagna reaktioner
6 137
Poäng
3 907
Härligt att ha en sån fin extrainkomst :) där man får förena nytta med nöje ❤️

Jaaaa...exakt ! ❤️ Med skulder i miljonklassen & löneutmätning om nästan 20tkr/mån, så behövs nöjen och trevligheter, för att mäkta med livet som helhet... :(
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Jaaaa...exakt ! ❤️ Med skulder i miljonklassen & löneutmätning om nästan 20tkr/mån, så behövs nöjen och trevligheter, för att mäkta med livet som helhet... :(

Verkligen, glad för din skull! Man behöver en ventil för det psykiska måendet.
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Samma här... har oxå haft hästar ända sedan jag var liten... Senaste hästen var dock till dottern, men som vi fick avliva för ca 2 år sedan... :( Hjälper oxå andra ryttare med tillridning, faktiskt så sent som igår då jag drygade ut kassan med ”hela” 800 riksdaler, för att jag hjälpte 2 ryttare med sina hästar...
Stallet är som ”mumma för min själ” - där glömmer ja bort alla problem ! Där njuter jag av harmonin och att vara ”ett” med hästen och alla glada, trevliga stall människor :)
Alltså. Det kunde ha varit skrivet av mig! (Minus dottern då för det har jag ingen:D) . Red också igår, påbörjad ”inhoppning” av en supergo 4-åring :) Hästarna och stallet, den ro som jag har där, har många många gånger gjort att jag orkar andas, vara glad, när jag varit som mest nere pga ekonomin. När man lever som en fattilapp, så finns det faktiskt saker som är helt gratis, och som man har sån otrolig glädje av! Jag får också en liten slant då och då,eller en flaska gott vin eller bubbel vilket inte är så tokigt, alls:p
Tråkigt med avlivningen av din dotters häst, vet hur svårt det är :-( Fick ta bort min häst,min egna uppfödning som jag sett födas och tillbringat mer än 20 år ihop med, för några år sen. Hade även dennes mamma i många år innan hon gick bort. Det är bland det värsta jag har gått igenom, mitt allt, -min bästa kompis, min stöttepelare. Tänker på, och saknar , varje dag ❤️
Nu blev det ett lite hästigt trådkap:rolleyes:
 
Senast ändrad:

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 947
Mottagna reaktioner
6 137
Poäng
3 907
Alltså. Det kunde ha varit skrivet av mig! (Minus dottern då för det har jag ingen:D) . Red också igår, påbörjad ”inhoppning” av en supergo 4-åring :) Hästarna och stallet, den ro som jag har där, har många många gånger gjort att jag orkar andas, vara glad, när jag varit som mest nere pga ekonomin. När man lever som en fattilapp, så finns det faktiskt saker som är helt gratis, och som man har sån otrolig glädje av! Jag får också en liten slant då och då,eller en flaska gott vin eller bubbel vilket inte är så tokigt, alls:p
Tråkigt med avlivningen av din dotters häst, vet hur svårt det är :-( Fick ta bort min häst,min egna uppfödning som jag sett födas och tillbringat mer än 20 år ihop med, för några år sen. Hade även dennes mamma i många år innan hon gick bort. Det är bland det värsta jag har gått igenom, då det var mitt allt, -min bästa kompis, min stöttepelare. Tänker på, och saknar dom, varje dag ❤️
Nu blev det ett lite hästigt trådkap:rolleyes:

Kunde inte sagt de bättre självt - har verkligen varit min livlina när de blåste som allra mest... Hästarna, vänner, roligt arbete, vovve & en sur tonårs dotter :D gör mitt liv likväl AMAZING ! ❤️
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Kunde inte sagt de bättre självt - har verkligen varit min livlina när de blåste som allra mest... Hästarna, vänner, roligt arbete, vovve & en sur tonårs dotter :D gör mitt liv likväl AMAZING ! ❤️
Jaa, det finns faktiskt ljuspunkter i livet även när det är som svårast ❤️
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 947
Mottagna reaktioner
6 137
Poäng
3 907
Så glad för er skull, på riktigt! ❤️ Och kanske lite avis då jag saknar just en ventil för att inte bli knäpp.

Tack fina Du ❤️ ! Själv är jag så berörd av Din situation, men har svårt att komma med goda råd då jag själv valde att till slut släppa mina skulder i våras efter månader av psykisk tortyr... :(
Jag hoppas innerligt att Du finner en mer hållbar lösning på Dina ekonomiska förehavanden... Hang in there sweetie ❤️
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Tack fina Du ❤️ ! Själv är jag så berörd av Din situation, men har svårt att komma med goda råd då jag själv valde att till slut släppa mina skulder i våras efter månader av psykisk tortyr... :(
Jag hoppas innerligt att Du finner en mer hållbar lösning på Dina ekonomiska förehavanden... Hang in there sweetie ❤️

Tack, så glad för fina medmänniskor i detta forum även om det är olyckliga saker som förenar oss ❤️
Hoppas det känns bra för dig nu och att även du får ro ❤️
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp