• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Behöver råd, kan inte betala tillbaka lån 14 dagar på mig

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
696
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Hände det nåt med BN när du inte betalade på 2 mån? Inkasso? Kanske måste göra samma sak snart....

Nix, det bara lades till på nästa faktura, fick ut en påminnelse 17e i månaden per post och först en påminnelse 3-5:e i månaden per e-port.

Viktigt att det inte går till inkasso, tror de säger upp hela lånet då.

Bästa tipset:
Ta en amorteringsfri månad och sedan skippa en inbet, kostar 60kr i påminnelse samt blir dubbelt inbet för månaden efteråt. Annars kan du ju bara betala in en månad även då, men då ligger du minus en månad hela tiden fram tills du betalar ikapp.
Du förstår säkert din interna bedömning hos dem för några månader om du tänkt höja.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

skuldmannen87

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
227
Mottagna reaktioner
122
Poäng
297
280k lån på 5.6k månaden i 15år?

Har du lånat upp mer? Fattar inte :)

Nej nej,

med de pengarna jag nu fick ska jag betala av hela Bank Norweigan. MEN, skulle jag bara höja från 10 till 15 år, betalar jag 5600kr på Bank Norweigan. Men det tänker jag inte göra. Betalar typ hela Bank N och alla jävla SMS-lån för resten av pengarna. Sen petar jag bort Bank N en månad i taget + resterande slattar från större lån... Sen snart, om 15 år är man fri. Kanske.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp