Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

belåna bostad upp till 95%, kan väl inte stämma..

Bolån med betalningsanmärkning

Våra långivare ger dig möjlighet att belåna upp till 95% av bostadens värde.
Kanske dags att se om dina lån?

Självklart kan du även ansöka lån för att köpa nytt hus, Belopp: Upp till 15 miljoner kronor.
Långivare som erbjuder bolån via betalningsanmärkning
Freedom Finance
Marginalen Bank
Bluestep

Fler långivare kommer inom kort. Se även Smslån
Hej,sidan jag hittade detta på heter lanonline.se...Reagerade på att det står möjlighet att belåna upp till 95% av värdet på bostaden!!! Det kan inte stämma väl...är det inte högst 85% numera?? Någon som vet säkert om detta får gärna svara! Tack

Bolån 85%

Hej,nej det stämmer inte med 95%. I dagsläget är det upp till 85% av marknadsvärdet du får låna till! Måste vara en gammal sida det där,kan ej varit uppdaterad på länge!

En grej jag funderat på är om man tar lån hos Thorn och Selene som inte kör UC, man tar 50k på vardera. Och använder detta sedan till kontantinsats. Banken kan ju inte se lånet i UCn. Möjligen att det syns i kontoutdraget, men om man har lite space mellan mötet och lånet så... Man får se det hela som ett topplån, som man betalar av först.

Borde gå?

Bolån med betalningsanmärkning

Våra långivare ger dig möjlighet att belåna upp till 95% av bostadens värde.
Kanske dags att se om dina lån?

Hej,sidan jag hittade detta på heter lanonline.se...Reagerade på att det står möjlighet att belåna upp till 95% av värdet på bostaden!!! Det kan inte stämma väl...är det inte högst 85% numera?? Någon som vet säkert om detta får gärna svara! Tack

Det är inte en gammal sida, jag brukar ofta kolla lanonline.se efter nya anm.lån. mailade till dem och frågade och de sa 85% och att det stod fel på sidan och de har ändrat nu. Där står även att Nettofinans lånar ut vid anm. någon som fått det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp