Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betalat av allt men behov av 1500:-

hej,

Jag har denna månad betalat av mina skulder, inga stora skulder jag haft (cirka 10.000) men då hela lönen gick åt till det så är jag nu i stort behov av 1500:-, finns det någon liten aktör man knappt känner till? Har haft lån hos dom flesta och har tyvärr ingen bra historik så det är inte troligt att någon godkänner mig. 1500:- betalas lätt tillbaka den 25 februari men behovet är nu då man har barn osv. Finns det något alternativ? Jag kan inte sälja saker då jag inte har något utav värde

Finns några man kan få små lån från, jag brukade söka "låna 1000" eller "låna 2000" kr snabbt.
Men om du lånar en tusenlapp kostar det minst 1300 kronor att betala igen inom 30 dagar.

Har du annars någon kredit där du betalat in och kan ta ut? Eller i värsta fall lån där du betalat in och snabbt kan få ut pengar igen?

Tänker på det där att ha något att sälja. I lyxfällan t.ex. sitter folk och har smycken, kläder, jackor, soffor, inredning osv. och ofta när man återkommer en månad senare har personen/personerna kvar allt. Man kanske har saker att sälja man inte reflekterat över. Det går att sälja riktigt konstiga saker.
Typ grejer till pyssel, stenar till trädgården, sälja skor värda 100-150 kronor och köpa liknande för 20 kronor.
Om du hittade någonting så kanske det täcker avgiften av att ta ett snabblån.

Lycka till!

Jag har testat få ut lån igen men negativt, har tyvärr ingen kredit annars hade det löst problemet.

Ska se om jag kan sälja något men sålde av det mesta jag kunde sälja för ett par månader sen på loppis.

Det löser sig nog så småningom typiskt bara att det är kris men så är det ibland!

Jag har testat få ut lån igen men negativt, har tyvärr ingen kredit annars hade det löst problemet.

Ska se om jag kan sälja något men sålde av det mesta jag kunde sälja för ett par månader sen på loppis.

Det löser sig nog så småningom typiskt bara att det är kris men så är det ibland!

Ja det ordnar sig på något sätt. Jag kan nog inte heller ta nya lån så måste få någon bra idé på hur man tjänar pengar (lagligt)
Det känns som att allt tar lång tid.

Jaa allt tar ju lång tid, nåt lån kanske man hittar. Vi får kämpa på :)

Tusenlappen.nu tar miniuc. Gjort de på mig iaf när jag lånat där, ibland har dem inte ens tagit nån upplysning när jag lånat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp