• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Betalkoll funkar ej

A

Adam88

Gäst
Poäng: 0
Hej

har använt betalkoll förra månaden till lite räkningar, men nu när jag öppnar appen står den bara och laddar. Kan inte se tillgänglig kredit eller notiser eller något.
Nån annan som också upplever problem med appen?

Adam
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
553
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Hej

har använt betalkoll förra månaden till lite räkningar, men nu när jag öppnar appen står den bara och laddar. Kan inte se tillgänglig kredit eller notiser eller något.
Nån annan som också upplever problem med appen?

Adam

Joo jag bruka ha det problemet då och då. För mig funkar det å logga ut å logga in igen
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 661
Poäng
4 477
Det var så för mig för några dagar sedan. Det bara laggar. Tryck på hemknappen om starta om appen.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Jag tog bort den och laddade ner från molnet igen och loggade in. Var likadant.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
För mig har det varit så någon gång ibland men funkar att logga ut och in igen...
 
H

Hjälp1234

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som haft legat efter med betalkoll och sedan när det är betalt kunnat använda det igen? Jag har legat efter men har nu betalt in en större summa och försökte betala en räkning men fick då till mig att räkningen inte kommer att skickas men ingen mer förklaring.
 

Hope71

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
29 Januari 2019
Meddelanden
43
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Kan registrera fakturor- jag signerar men de dras inte fr krediten (den minskar ej med fakturabeloppet) Vad kan vara fel?
Krediten finns kvar och är aktiv efter att alla skulder är lösta hos KF. Önskar lösa dyr kredit som finns kvar. Funkar för min man men inte för mig. Samma bakgrund. Anmärkningar mm
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp