• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Betalkoll, Vad är det för nåt?

K

kakan

Gäst
Poäng: 0
Ni som har mailat, vart mailade ni? Lika bra att maila då för säkerhetsskull.

Jag ringde dom idag och frågade. De sa att fakturorna kan komma olika beroende på vad man betalar för dom. Men sedan sa han att min email inte fanns registrerad trots att jag kunde se den i appen och allt. Och att fakturan ska skickas ut på måndag. Så han fick registrera den över telefon.

Går ju inte att lita på någon aktör egentligen tycker alla har noll koll. Ska ringa imorgon och kolla om de har en mail registrerad för att se om de hänt något när jag pratar med någon annan.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
T

Timpa

Gäst
Poäng: 0
Kan man ställa in förfallodatum själv på betalkoll? Så att en inbetalning kommer fram snabbt
 
T

Timpa

Gäst
Poäng: 0
Otroligt smidigt får jag säga. Fick först 10 och ökade till 50. Men när man får sin samlingsfaktura finns det då ett föreslaget lägsta belopp att betala som är uträknat på 36 mån? Betalkoll funkar bra
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Otroligt smidigt får jag säga. Fick först 10 och ökade till 50. Men när man får sin samlingsfaktura finns det då ett föreslaget lägsta belopp att betala som är uträknat på 36 mån? Betalkoll funkar bra
Lägsta belopp som du måste betala står angivet på fakturan ja.
 

Varpe

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
14 November 2018
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
168
Poäng
337
Inte jag heller men har bara haft det i Januari. Antar att de buntar ihop hela kalendermånadens transaktioner och skickar faktura nån gång runt månadsskiftet med förfallo i slutet av feb.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Inte jag heller men har bara haft det i Januari. Antar att de buntar ihop hela kalendermånadens transaktioner och skickar faktura nån gång runt månadsskiftet med förfallo i slutet av feb.

samma här, ha tänkt februari.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Inte jag heller men har bara haft det i Januari. Antar att de buntar ihop hela kalendermånadens transaktioner och skickar faktura nån gång runt månadsskiftet med förfallo i slutet av feb.
Japp så är det. Fakturan brukar komma den 12:e. Lite sen nu.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp