Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad 50 000kr hos Big bank, de ska fortsätta granska min ansökan?

Nja det med färska bet.anm tar jag på mig. 4 anm hade jag men de gick ut med 3 dagars mellanrum.
Så idag står jag utan anmärkningar. Ber om ursäkt för att jag valde att kalla de färska anmärkningar.

Sedan undrar man hur är det möjligt att han skulle svara till dig idag och du har redan pengar hahaha

Jag ansökte på BigBank under eftermiddagen.
Erik från BigBank ringde strax därefter upp mig och ställde kontrollfrågor till mig.
Han skulle morgonen efter ringa upp mig och bevilja eller avslå lånet.
Han ri.gde mycket riktigt upp mig morgonen efter och skickade ett mail till mig innehållande en länk till ett elektroniskt avtal som jag skulle godkänna med Bank-id.
Strax därefter satt 50.000kr på mitt konto.

Nja det med färska bet.anm tar jag på mig. 4 anm hade jag men de gick ut med 3 dagars mellanrum.
Så idag står jag utan anmärkningar. Ber om ursäkt för att jag valde att kalla de färska anmärkningar.

ja för det är ju så lätt att skriva färska..det är ju ungefär samma sak som att anmärkningarna gick ut..

Jag har aldrig lagt upp nån länk på detta forumet.
Vänligen visa mig den/dessa länkar?

Det är vi moderatorer som ser till att det ligger länkar i varje tråd, där det behövs. I vissa fall har vi "tracking" på länkarna också (statistik).

jag undrar hur mycke förfrågningar du har och hur mycke lån??
vad ställer de för frågor när de ringer?
Mest intresserad utifall man skulle testa

Jag har cirka 400.000.. Nånstans där i årsinkomst förra året. Men en del blanco har jag.
Dom bryr sig typ inte om hur många förfrågningar du har registrerade hos UC.
De frågar bara vart man bor, vart man jobbar osv för att säkerställa att du är du osv.

Jag fick höjt mitt lån från 10000 till 50000kr trots att jag har 50 uc förfrågningar. Blev jättelättad för nu ska mina smslån betalas och inkasso avbetalningarna bort. En sten från hjärtat som föll. Han som jag haft kontakt med heter med Erik. Super bra kille.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp