- Meddelanden
- 108
- Mottagna reaktioner
- 23
- Poäng
- 111
Ja jag gör nog det. Har väl inget att förlora tänker jagAa visst. Eller så kan du bara ringa Collector nu direkt och kolla om det är möjligt med en höjning redan nu.
Ja jag gör nog det. Har väl inget att förlora tänker jagAa visst. Eller så kan du bara ringa Collector nu direkt och kolla om det är möjligt med en höjning redan nu.
hur gick det?Ja jag gör nog det. Har väl inget att förlora tänker jag
Ff inte fått svar. Ringde aldrig utan körde på det erbjudandet jag fått. Men tror det blir nekat tyvärrhur gick det?
OKOK hur ser det ut när du loggar in då?Ff inte fått svar. Ringde aldrig utan körde på det erbjudandet jag fått. Men tror det blir nekat tyvärr
Står ff pågående. Men första sidan står det lån under utbetalning.OKOK hur ser det ut när du loggar in då?
Så jävla dåligt. allt för att tiden ska gå ut för att söka om på samma ucStår ff pågående. Men första sidan står det lån under utbetalning.
Är det så tror du?Så jävla dåligt. allt för att tiden ska gå ut för att söka om på samma uc
Ska Vi vända på situationen, Du lånar ut (borgenär) och jag lånar ut (gäldenär), skulle inte Du vilja vara säker på att få pengarna åter?Så jävla dåligt. allt för att tiden ska gå ut för att söka om på samma uc
Jo givetvis. Kontrollen behöver dock inte ta en vecka. Neka direkt så man kan gå vidare i livet.Ska Vi vända på situationen, Du lånar ut (borgenär) och jag lånar ut (gäldenär), skulle inte Du vilja vara säker på att få pengarna åter?