Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bigbank har inte hört av sig

Hej

Sökte lån hos Bigbank, för en vecka sedan (6/11). Sökte med e-leg och skickade via mejl in kompletterande uppgifter. Det stod på skärmen att någon skulle höra av sej inom 24 timmar, men jag har inte hört ett knyst, inga som helst besked. Jag har mejlat och frågat men får ej svar. Har någon samma erfarenhet?

Hej

Sökte lån hos Bigbank, för en vecka sedan (6/11). Sökte med e-leg och skickade via mejl in kompletterande uppgifter. Det stod på skärmen att någon skulle höra av sej inom 24 timmar, men jag har inte hört ett knyst, inga som helst besked. Jag har mejlat och frågat men får ej svar. Har någon samma erfarenhet?

För mig tog det 6 dagar innan de ringde upp, så de verkar helt klart ha svårt att hålla vad de lovar med sina 24 h ;-)

För mig tog det 6 dagar innan de ringde upp, så de verkar helt klart ha svårt att hålla vad de lovar med sina 24 h ;-)

Jag sökte som sagt var 6/11, såg att de tagit UC, men därefter helt knäpptyst. Har mejlat dem flera gånger, idag fick jag svar att lånet ej var beviljat. Känns inte riktigt seriöst eftersom det står att lånehandläggare skulle höra av sej.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp