• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Billån, bättrat mitt score och vill låna

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 869
Mottagna reaktioner
1 865
Poäng
1 277
Exakt det vill jag inte utsätta mig själv för, vill ha en bil jag litar på. Får inget lån till en bil för 20K heller..
Nej, det gäller att skrapa ihop dessa pengar själv. Men begriper du då inte att man kanske måste utsätta sig för detta? Man har inget val och kan ju inte luta sig tillbaka och säga nej, om jag inte får en my bil så VILL jag inte åka till jobbet.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 869
Mottagna reaktioner
1 865
Poäng
1 277
Synd att det inte gick igenom. Du hittar säkert en bra bil för 10 som du kan köra a-b
Exakt! Köp någon bil som tar dig från a-b och som förhoppningsvis håller några månader. Spara för all del allt överskott du får i lön och byt vartefter upp dig till bättre bil. Till sist har du jobbat så länge så du blir kreditvärdig/alternativt har sparat ihop tillräckligt mycket för att köpa/leasa din drömbil.
 

Nevadamojave

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
16 Juli 2018
Meddelanden
70
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Hittat några jobb som jag ska söka nu.
Vi säger att jag börjar jobba i oktober, åker buss dit under en månads tid så jag har fått min första lön, ansöker om en leasingbil när jag jobbat en månad. Vad sägs om det? Jobbet jag kanske kommer få är 271K brutto om året, borde gå att visa anställningsintyg och lönespec väl?
 

pontusb

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
108
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Japp precis, mejlade dem och frågade hur det ligger till. Vill ju inte få fler FF på mig i onödan. Nu är det två onödiga FF.
Skulle jag vara du skulle jag satsa på en bil mellan 50-80tusen och ta ett billån , de är snällare när du har bilen som säkerhet. Jobba och spara ihop så bryr dom sig nog inte om vad du har för score. Jag hade 4.8 när jag vart godkänd av santander, inkomst 164
 

Nevadamojave

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
16 Juli 2018
Meddelanden
70
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Skulle jag vara du skulle jag satsa på en bil mellan 50-80tusen och ta ett billån , de är snällare när du har bilen som säkerhet. Jobba och spara ihop så bryr dom sig nog inte om vad du har för score. Jag hade 4.8 när jag vart godkänd av santander, inkomst 164
Ja, ska tänka på det.
Hade du fast anställning? Just nu har jag 4.9
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp