• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Billån wasa kredit chanser

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 658
Mottagna reaktioner
836
Poäng
747
Billån är enkelt att få, bla för att bilen är en ganska bra säkerhet (man måste ju lägga minst 20 % kontantinsats). Jag tror inte att det är några problem för dig oavsett vilken bilhandlare du går till.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Jag tror inte heller det är ett problem
 

Harlock

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
22 Juli 2019
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
10
Poäng
37
Tack för alla svar!

Men jag vågar nog inte chansa och bli nekad och få ännu en FF på UC. Känns nog bättre att vänta till 20/8 när 2st FF försvunnit och jag få ett bättre UC betyg :)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Tack för alla svar!

Men jag vågar nog inte chansa och bli nekad och få ännu en FF på UC. Känns nog bättre att vänta till 20/8 när 2st FF försvunnit och jag få ett bättre UC betyg :)
Är.det ingen brådska så, skadar det säkert inte. När fyllesökte du billånet? Nyss?
 

Harlock

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
22 Juli 2019
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
10
Poäng
37
Finns "fyllesökte" med i svenska akademins ordlista? Om inte tycker jag att vi lämnar det som ett förslag...
Haha, det borde finnas med :p

Har hittat en ny bil nu... Det är sandander som förmedlar lånet. Lättare att få där än Wasa kredit?? Varför jag startade tråden var för att få inputs från folk som sökt billån med lite sämre UC. För att få en uppfattning om hur hårda dom är när det gäller billån :)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Haha, det borde finnas med :p

Har hittat en ny bil nu... Det är sandander som förmedlar lånet. Lättare att få där än Wasa kredit?? Varför jag startade tråden var för att få inputs från folk som sökt billån med lite sämre UC. För att få en uppfattning om hur hårda dom är när det gäller billån :)

Din uc är inte "lite sämre" förvisso. Jag har haft santander, 7 år sedan, det var inga problem, jag kan inte riktigt minnas vilken sorts betyg jag skeppade vid tillfället dock.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Billån, just pga återtaganderätten (som inte är heltäckande..) är det lite lättare än vanliga blancolån, vet att en del bolag beviljar både vi anmärkningar och vid skuldsaldo med pågående löneutmätning.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp