• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Billo digital brevlåda

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
887
Mottagna reaktioner
366
Poäng
497
Oftast läser man här om får man brev hem får man brev får man brev.
Gör som jag, Skaffa en digital box hos Billo. Nästan som Kvira med skillnaden att alla fyskiska brev kommer till Billo.

Ni anmäler det snabbast sen efter registering till skatteverket under (Särskild postadress) Alla fyskiska brev skickas dit sen scannas de in till eran diigitala brevlåda.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 004
Mottagna reaktioner
537
Poäng
597
Oftast läser man här om får man brev hem får man brev får man brev.
Gör som jag, Skaffa en digital box hos Billo. Nästan som Kvira med skillnaden att alla fyskiska brev kommer till Billo.

Ni anmäler det snabbast sen efter registering till skatteverket under (Särskild postadress) Alla fyskiska brev skickas dit sen scannas de in till eran diigitala brevlåda.
Vad kostar den tjänsten?
 

Pepparkvarn

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
11 April 2019
Meddelanden
303
Mottagna reaktioner
155
Poäng
347
Oftast läser man här om får man brev hem får man brev får man brev.
Gör som jag, Skaffa en digital box hos Billo. Nästan som Kvira med skillnaden att alla fyskiska brev kommer till Billo.

Ni anmäler det snabbast sen efter registering till skatteverket under (Särskild postadress) Alla fyskiska brev skickas dit sen scannas de in till eran diigitala brevlåda.
Så vem som helst kan se informationen i breven? Eller hur funkar det?
 

Stibium

Viktig medlem
Poäng: 286
Blev medlem
6 December 2022
Meddelanden
96
Mottagna reaktioner
101
Poäng
286
Jag skulle aldrig låta någon utomstående skanna in brev från hudklinik eller Dansbandsnytt.
 

tardus

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
29 Januari 2022
Meddelanden
327
Mottagna reaktioner
146
Poäng
327
Du behöver nog inte välja den tjänsten(scanna post) om du inte vill ha den. Utan kan välja att använda den på samma sätt som kivra fungerar, gratis.
Tror även du får en gratis trisslott(nitlott) om du går med i billo. Dock generöst värvningsprogram. 2 lotter per värvad användare.
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
887
Mottagna reaktioner
366
Poäng
497
Du behöver nog inte välja den tjänsten(scanna post) om du inte vill ha den. Utan kan välja att använda den på samma sätt som kivra fungerar, gratis.
Tror även du får en gratis trisslott(nitlott) om du går med i billo. Dock generöst värvningsprogram. 2 lotter per värvad användare.
Skillnaden mellan Kivra o Billo är att du inte kan få in allt i Kivra.
Billo kostar inget.
 

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 630
Mottagna reaktioner
1 659
Poäng
1 177
Skillnaden mellan Kivra o Billo är att du inte kan få in allt i Kivra.
Billo kostar inget.
Men om man får brev från Hud och ven på i princip veckobasis kanske man inte vill att andra ska se detta?
 

tardus

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
29 Januari 2022
Meddelanden
327
Mottagna reaktioner
146
Poäng
327
Det kommer att kosta i framtiden läste jag någonstans. ialf detta med att scanna post. Just nu vill dom bara värva så många som möjligt.
Det här med att avläsa någons post känns väl sådär, men tror det är maskiner som gör det, men finns ju alltid någon med hög access som kan kolla allt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp