• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bisnode taxeringsuppdatering

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Låter väldigt konstigt det hela, jag förstår vad du undrar och de svarar något helt annat lite generiska svar. Om det stämmer att man har 1 i vissa upplysningar och 9 i andra är systemet helt överflödigt iom att det skulle vara i stort sett slumpen som avgör. Sen förstår jag att vissa kreditgivare har hårdare krav än andra men ett sånt spann i scoring låter sjukt. Får man fråga vad du har för förutsättningar?
Låter väldigt konstigt det hela, jag förstår vad du undrar och de svarar något helt annat lite generiska svar. Om det stämmer att man har 1 i vissa upplysningar och 9 i andra är systemet helt överflödigt iom att det skulle vara i stort sett slumpen som avgör. Sen förstår jag att vissa kreditgivare har hårdare krav än andra men ett sånt spann i scoring låter sjukt. Får man fråga vad du har för förutsättningar?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Jag behöver lite hjälp.När jag loggar in på minupplyssning så är min score 5,men jag blir nekad överallt. Hur kan det stämma?
 

Pepparkvarn

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
11 April 2019
Meddelanden
303
Mottagna reaktioner
155
Poäng
347
Jag behöver lite hjälp.När jag loggar in på minupplyssning så är min score 5,men jag blir nekad överallt. Hur kan det stämma?
Hur många ff har du? Kontrollera någon upplysningskopia du gjort nyligen och kolla vilken riskprocent det står. Jag hade för några månader sen 5 i scoring men när jag ville teckna avtal med Fortum ansåg de risken vara 43% vilket är betydligt högre än motsvarande scoring.
 

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Hur många ff har du? Kontrollera någon upplysningskopia du gjort nyligen och kolla vilken riskprocent det står. Jag hade för några månader sen 5 i scoring men när jag ville teckna avtal med Fortum ansåg de risken vara 43% vilket är betydligt högre än motsvarande scoring.
Ganska många. Men det flesta är från samma företag. Kan tyvärr inte se risk i procent.
 

Svante1

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
980
Mottagna reaktioner
418
Poäng
537
Jag köpte och score är 5 där,men när jag söker lån på varenda upplysning står 1:an istället.
Det är för att den du köpt är en gammal version jämfört me när företag tar en upplysning på dig så använder dom den nya och där står kredit avrådes.. så såligt
Om du vill ha ett lån testa slantar och sök 10.000 kr på 5 års betaltid så ska du bli godkänd. Har samma förutsättningar som dig score 55
 

Svante1

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
980
Mottagna reaktioner
418
Poäng
537
Det är för att den du köpt är en gammal version jämfört me när företag tar en upplysning på dig så använder dom den nya och där står kredit avrådes.. så såligt
Om du vill ha ett lån testa slantar och sök 10.000 kr på 5 års betaltid så ska du bli godkänd. Har samma förutsättningar som dig score 55
Score 5* inte 55:facejoy:
 

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Det är för att den du köpt är en gammal version jämfört me när företag tar en upplysning på dig så använder dom den nya och där står kredit avrådes.. så såligt
Om du vill ha ett lån testa slantar och sök 10.000 kr på 5 års betaltid så ska du bli godkänd. Har samma förutsättningar som dig score 55
Är det bara Slantar som godkänner med 5:a?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp