Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bluestep, finns det möjlighet?

Jag behöver 15000 kr för att bli av med alla sms lån omgående, och har funderat på Bluesteps privatlån. Har 327 000 kr i lån och krediter, samt 14 uc frågor. Fick dessvärre nyligen en anmärkning om misskött kredit, men vet att Bluestep kan acceptera sådant. Vill gärna ha svar från andra som ev. fått ett mindre lån beviljat hos Bluestep, utan säkerhet alltså.

Tyvärr kommer du få avslag hos de ifall du har inget säkerhet som bostadrätt

Tyvärr kommer du få avslag hos de ifall du har inget säkerhet som bostadrätt

Desutom om du lämnar säkerhet i form av bostad kräver de att få ta över alla lån även bottenlån på bostadrätt eller fastighet. Vad gäller privatlån så är det lika svårt att få lån hos dem som hos någon annan tyvärr.

Funkar inte. Jag mejlade dem alla mina uppgifter inklusive en färsk utskrift från UC för att försöka få ett förhandsbesked om det var någon idé att söka eller inte, de lämnar inte något sådant utan man får vackert söka via deras hemsida och eventuellt dra på sej en UC i onödan.

Jag fick avslag pga för många UC förfrågningar, hade 19 st när jag ansökte.

Jag behöver 15000 kr för att bli av med alla sms lån omgående, och har funderat på Bluesteps privatlån. Har 327 000 kr i lån och krediter, samt 14 uc frågor. Fick dessvärre nyligen en anmärkning om misskött kredit, men vet att Bluestep kan acceptera sådant. Vill gärna ha svar från andra som ev. fått ett mindre lån beviljat hos Bluestep, utan säkerhet alltså.

Skriv ett mejl och fråga
Vet att det måste vara under 20 UC och det har du ju så det är ju grönt
Men det enda val du har är att ställa frågan direkt till dom .

Godtog de inte en utskrift av en UC för ett förhandsbesked? Väldigt oseriöst då detta är något som fungerar i de flesta banker. Detta säger bara en sak. De gör ingen individuell bedömning utan sållar automatiskt dom majoriteten av aktörerna som lånar ut till 5-10 ggr av Riksbanksräntan.

Som jag skriv i din andra tråd. Det bräns inte ens i ditt fall. Släpp det och börja spara. Lånet ökar marginellt innan du måste betala för att slippa att de med hjälp av kfm driver in ärendet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp