Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bluestep, hur är de?

Riktigt trevliga att prata med, känns som dom lyssnar å kollar möjlighet till ev lån Jag fick blancolån, dock till en jävulsk ränta (22% )
Har även sen i våras bolån där med dryga 4%...så jag ska inte klaga på dom alls, min ekonomi är nu på rätt väg med rejäla kliv
När du tog bolån fick du vänta länge på besked? Tycker det tar väldigt lång tid innan besked!!

Skogsmulle...
Besked fick jag på en vecka.då huset först å främst skulle värderas av bluestep.
Jag bokade in mäklare omgående för att få bollen i rullning så fort som möjligt.
(bluestep anlitade mäklare, som jag sedan bokade tid med)
Allt som allt tog det väl dryga 3 v innan jag fick pengarna
Min handläggare var trevlig och hjälpsam
Så det gick rätt smidigt fastän allt sköttes brev dator och telefonledes

Skogsmulle...
Besked fick jag på en vecka.då huset först å främst skulle värderas av bluestep.
Jag bokade in mäklare omgående för att få bollen i rullning så fort som möjligt.
(bluestep anlitade mäklare, som jag sedan bokade tid med)
Allt som allt tog det väl dryga 3 v innan jag fick pengarna
Min handläggare var trevlig och hjälpsam
Så det gick rätt smidigt fastän allt sköttes brev dator och telefonledes
Ja jag har haft mäklare här för ca en vecka sedan och skulle gå till kreditavdelningen. Sen inte hört något mer. Varken bu eller bä. Vet att min handläggare varit sjuk en vecka? Kanske därför? Jag har skickat in kompletteringar, fullmakt och videring på leg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp