• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Boku/Telia kan bara sätta in 3000kr/månad.

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 366
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Ni kan betala med era Neosurf vouchers när ni köper ecovouchers istället för sms el telefon betalning. Sen skippa Neosurf helt
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Ville bara uppdatera lite om betalningmöjligheter på Dundle. Nerosurf är värdelöst att inhandla då deras uppgradering dröjer veckor däremot provade jag att handla ecovoucher för Nerosurfen jag köpt och det gick smidigt. Jag köpte även ett virtual mint mastercard för 25 dollar. Detta var som att slänga pengarna i sjön då det inte kan användas någonstans typ. Så totalt sett kostade Nerosurfen mig 1000kr och jag har kunnat använda 15 euro av dessa.

Provade sen att köpa ecovoucher 50euro via daopay mess där stod det total kostnad 789kr men man var tvungen att ta det via 2st mess. Första kostade 500kr när den var klar så stod det kvar att betala 289kr dock så stod det när man gick vidare att andra messet man skulle skicka kostade även det 500kr. Så jag vet inte om man betalar 500x2 eller att det blir 789kr där totalt än.

Provade sen 10 euro via onebip vilket kostade 159kr totalt. Dock gick det bara engång sen fick ja konstant upp att min limit var slut i mess skedet så den tjänsten var inte mkt att hurra för heller.

Provade sen även 25 euro via fortumo betalningen och detta kostade 400kr och gick smidigt. Provade då 50 euro men då det även skulle behöva delas upp i 2st sms för att slutgöra den betalningen och att det skulle kosta 470kr per mess så insåg jag att det var 140kr billigare att köpa 2 st 25 euro kort istället med samma betalning.

Så slutsats billigaste sättet som jag kommit på att få loss pengar via ecovoucher är att handla 25e kort via fortumo betalningen men att detta ändå blir några tior dyrare än Siru mobile då man får 244kr för 400kr betalning kontra Siru där man får 280kr för 400kr betalning.

Hoppas infon hjälper några att inte slänga iväg extra pengar jag räknade ut att jag lagt 1250kr extra för att jag inte valde 25e korten via fortumo på direkten.
 

gregersboda

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
7 Augusti 2012
Meddelanden
190
Mottagna reaktioner
70
Poäng
217
Men är det värt allt slit ? Förstår inte vart man får in dom riktiga pengarna? För det är det allt går ut på gissar jag ? Eller är det å. Få pengar till spel ?
 

ugotit2

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
1 Juni 2020
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
3
Poäng
22
https://secure.ecopayz.com/Registration.aspx?_atc=blsdv0jz078co2tzeb2vmool3

Regga via den länken så blir ni VIP Gold direkt på ecoPayz så får ni lite fördelar så som lägre avgifter och 0.5% payback varje månad på era insättningar, om ni nu använder dundle och köper ecovoucher som är nog dyrt! Det blir automatiskt VIP Guld så fort ni är verifierade! Nu när boku är borta får man göra det bästa av situationen... även redan registrerade användare går att uppgradera men ta det på PM isåfall!

Ett till hett tips till ni alla som använder EcoPayz, sätt in på videoslots, där går det att sätta in med EcoPayz och sedan ta ut med vilken annan uttagsmetod ni än vill, ni behöver inte heller verifiera kontot hos videoslots!! Jag brukar sätta in där med EcoPayz, Paypal, Skrill, Neteller och tar alltid ut pengarna med uttagsmetoden BANK som är blå, har alltid pengarna på mitt konto inom 5 minuter, behöver inte omsättas eller någonting. Riktigt skönt och tror många uppskattar detta tips som har svårt att hitta någon sida där du kan ta ut med annan metod än den du satt in med, samt att du har pengarna på kontot inom max 5 minuter! Dom har även trustly och fler uttagsmetoder, behövs aldrig verifieras något! Hoppas jag hjälpte många nu istället för att vänta flera dagar med att ta ut direkt från sidan! Mvh
 

Silkes

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
7 Augusti 2020
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag gjorde mitt andra köp på 25€ Ecopayz voucher på dundle och nu vill dom att jag ska verifiera mig för att få pengarna, genom att skicka in bild på id. Någon annan som behövt göra detta?
 

henke88

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
93
Poäng
267
Jag gjorde mitt andra köp på 25€ Ecopayz voucher på dundle och nu vill dom att jag ska verifiera mig för att få pengarna, genom att skicka in bild på id. Någon annan som behövt göra detta?
Ja, gick snabbt ovh verifierades direkt
 

Silkes

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
7 Augusti 2020
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Är det något som måste vara kopplat till tex emailen eller abonnemanget? Eller mer eller mindre man kan skicka in bild på id på vem som helst? Tack för hjälpen
 

henke88

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
93
Poäng
267
Är det något som måste vara kopplat till tex emailen eller abonnemanget? Eller mer eller mindre man kan skicka in bild på id på vem som helst? Tack för hjälpen
Det kan komma att behövas ytterligare dokument senare som t.ex print på teleräkningen. Om då inte namnet stämmer så kan det nog bli problem. Men varför frågar du? Bara å ladda upp på den som står på abonemanget, precis som dom begär eller??. (Antar att det är du själv)
 

ugotit2

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
1 Juni 2020
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
3
Poäng
22
Är det något som måste vara kopplat till tex emailen eller abonnemanget? Eller mer eller mindre man kan skicka in bild på id på vem som helst? Tack för hjälpen

Du kommer att behöva skicka in på den som står på din telefon räkning samt legg på den personen! Det går jätte snabbt:)
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp