- Meddelanden
- 26
- Mottagna reaktioner
- 9
- Poäng
- 27
Ansökte samma dag den tog slut, blev godkänd direkt
- Meddelanden
- 6 050
- Mottagna reaktioner
- 2 813
- Poäng
- 1 987
Grymt bra ! Ska med testa sen då ! Vilken bank tog du ?Ansökte samma dag den tog slut, blev godkänd direkt
- Meddelanden
- 140
- Mottagna reaktioner
- 63
- Poäng
- 197
Är det många som har bytt bank efter avslutad skusa för att uppnå den såkallade blanka historiken?
Men det är intressant att du blev godkänd samma dag. Vissa verkar ha spärrar till höger och vänster hur länge som helst efter avslutet. 🙃
Men det är intressant att du blev godkänd samma dag. Vissa verkar ha spärrar till höger och vänster hur länge som helst efter avslutet. 🙃
- Meddelanden
- 242
- Mottagna reaktioner
- 67
- Poäng
- 197
Jag kommer byta bank när jag är klar med skusan, vill söka bolån och vill inte ha samma bank som jag betalar ifrån nu till kfm.Är det många som har bytt bank efter avslutad skusa för att uppnå den såkallade blanka historiken?
- Meddelanden
- 410
- Mottagna reaktioner
- 303
- Poäng
- 477
Är det för att det inte ska synas?Jag kommer byta bank när jag är klar med skusan, vill söka bolån och vill inte ha samma bank som jag betalar ifrån nu till kfm.
- Meddelanden
- 140
- Mottagna reaktioner
- 63
- Poäng
- 197
Men hur långt tillbaka söker de då? Känns ju så synd om man är nöjd med sin bank i övrigt. Jag har Nordea och haft det sen barnsben och alltid varit nöjd.
Nu håller min skusa på tills maj nästa år men sista betalningen gjordes i maj detta år. Sen lär jag inte söka något överhuvudtaget den närmsta tiden efter det även just och enbart ett bolån kommer bli aktuellt tids nog.
Nu håller min skusa på tills maj nästa år men sista betalningen gjordes i maj detta år. Sen lär jag inte söka något överhuvudtaget den närmsta tiden efter det även just och enbart ett bolån kommer bli aktuellt tids nog.
- Meddelanden
- 242
- Mottagna reaktioner
- 67
- Poäng
- 197
Jag vill börja på nytt, vill inte ha gammal historik plus vill inte att det ska synas när jag söker.Är det för att det inte ska synas?
- Meddelanden
- 242
- Mottagna reaktioner
- 67
- Poäng
- 197
Har också Nordea, får jag bolån hos så stannar jag såklart annars byter jag till annan bank som ger mig bolån.Men hur långt tillbaka söker de då? Känns ju så synd om man är nöjd med sin bank i övrigt. Jag har Nordea och haft det sen barnsben och alltid varit nöjd.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.