Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bolån + Privatlån timing

Hej alla lån experter,
Jag är så tacksam för detta forum som har hjälpt mig så oerhört mycket.
Jag har precis köpt en nyproduktion och det var jättesvårt att få ett lånelöfte.Blev nekad av min egen bank (Swedbank)där jag har ett befintligt bolån samt några andra stora banker. Till slut fick jag lånelöfte från Skandiabanken som ville ha bara några kompletteringar innan godkännande men inflyttningen blir i Augusti då måste jag ansöka igen, men enligt dom har jag då samma förutsättningar blir det inga problem.
Mitt kreditbetyg gick från 8,8% till 1,2%. Hade 2 maxade kreditkort som jag har nu betalt med osynliga lån (betalkoll och credway). Inga betalningsanmärkningar eller skuldsaldo. 6FF(alla bolån relaterad). Inga blanco. Bara ett bolån på 780000 som ska bli betalt nu i april då har jag sålt min lägenhet. Jag ska behöva ansök om ett samlingslån på 300tkr men frågan är hur kan jag tajma ansökningen innan bolånet syn på uc. Ansöka typ mellan den 1a-14 augusti? då är det registrerad men inte synlig på uc?
Vad tycker ni? Är rädd att jag får inget blanco efter bolånet på 1.500.000 syns :/
Har ni tips? /Cilla

Enligt min egna erfarenhet så påverkar inte bolån ens chans att få blancolån. Har aldrig varit något problem för mig och har vart bolån i drygt 10 år. Första 6-7 åren cirka 1.500.000 å nu sista två åren 2.700.000 å har kunnat söka blanco och fått erbjudanden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp