Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

BRAbank via Advisa

Har gjort en sökning via Advisa och det bästa erbjudandet kom BRAbank med på fullt belopp och det ända dom ville komplettera var 3 st lönespecar.

Har någon här valt dom via låneförmedlare? Har sökt runt men hittar bara om deras kreditkort.
Är dom som Komplett att man skriver på skuldebrev etc och tror man har fått det men blir nekad efter signering?
Annan info om dom innan jag väljer dom?

Dom erbjöd som sagt fullt belopp (300.000) och 5.5% bättre ränta än nästa vilket är Komplett bank och dom har nekat mig tidigare efter signering så dom tänker jag absolut inte välja.

Vilken fin ränta du fick! Grattis.

Vilka förutsättningar hade du?

Det är sambon som sökte och hon fick 6.3%, men är fundersam om dom kommer neka om hon väljer dom.
Hon har jobb "tillsvidare" men kan inte skriva det då hon får kontrakt skrivet var 10:e månad. Så på hennes avtal står det till 19-06-16 tex men då skriver hon på ett nytt som gäller 10 månader fram och efter det blir hon fast anställd. Ingenting hon kan bevisa dock.

Därav frågan, har någon valt dom och har dom begärt mer kompletteringar än det som står på Lendo/Advisa etc?

Hennes förutsättningar är
250 årsinkomst (jobb varvat med föräldrarledighet)
1% kreditbetyg
58.000 i ett blanco på UC och inget utanför.

Vi ska flytta om några av mina UC till hennes så hon tar över dom till myyyycket bättre ränta

grattis Ove! Håller tummarna för att allt går vägen smidigt!

Vet du varför idioterna på komplett nekade ditt lån efter signering?

Det är sambon som sökte och hon fick 6.3%, men är fundersam om dom kommer neka om hon väljer dom.
Hon har jobb "tillsvidare" men kan inte skriva det då hon får kontrakt skrivet var 10:e månad. Så på hennes avtal står det till 19-06-16 tex men då skriver hon på ett nytt som gäller 10 månader fram och efter det blir hon fast anställd. Ingenting hon kan bevisa dock.

Därav frågan, har någon valt dom och har dom begärt mer kompletteringar än det som står på Lendo/Advisa etc?

Hennes förutsättningar är
250 årsinkomst (jobb varvat med föräldrarledighet)
1% kreditbetyg
58.000 i ett blanco på UC och inget utanför.

Vi ska flytta om några av mina UC till hennes så hon tar över dom till myyyycket bättre ränta
Men de efterfrågade väl inte anställningsavtal väl? De efterfrågade väl lönespecar?

grattis Ove! Håller tummarna för att allt går vägen smidigt!

Vet du varför idioterna på komplett nekade ditt lån efter signering?

Nej jag fick aldrig veta anledningen. Dom sa att det var under sekretess eller något liknande.

Det var dom senaste 3 lönespecarna ja, men är orolig att dom beter sig som komplett och ska kräva mer efter signering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp