• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Brixo någon som lånat av dessa?

lola8000

Kunnig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
18 Juli 2018
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Oj då, på vilket sätt? :/
Rapporterar dom skulden till UC som lån/kredit?
Precis! Fick en chock, min uc rasa! Hade 16 tror jag, föll tillsammans med euroloan och brixo till 37,05 ( dock övertrasserad med 414 kr). Gå in på min uc, betala 19 kr för att se om föreläggandena syns där? Jag tror inte att dem gör det?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Precis! Fick en chock, min uc rasa! Hade 16 tror jag, föll tillsammans med euroloan och brixo till 37,05 ( dock övertrasserad med 414 kr). Gå in på min uc, betala 19 kr för att se om föreläggandena syns där? Jag tror inte att dem gör det?

Men OJ!! :eek:

Jag har Kreditkollen på UC och där syns dom inte iaf, inte heller på någon av de senaste kreditupplysningarna som är tagna.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Min bisnode är katastrof, men jag fick på monetti idag! Eller har du det? Fairlo? Goodcash( dock uc), cashbuddy (också uc) o_O
Cashbuddy är de enda jag inte har (skäms). Mejlade dem häromdagen och fick till svar att jag skulle vänta tills september med att söka när jag har färre ff. De sa att max 10 ff är ett bra utgångsläge. :/ Såå svårt de här, börjar bli kris. :(
 

lola8000

Kunnig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
18 Juli 2018
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Cashbuddy är de enda jag inte har (skäms). Mejlade dem häromdagen och fick till svar att jag skulle vänta tills september med att söka när jag har färre ff. De sa att max 10 ff är ett bra utgångsläge. :/ Såå svårt de här, börjar bli kris. :(
När försvinner anmärkningar? Skäms inte. Jag är i en likadan situation, hela lönen ryker på lån! Någon lösning måste det ju finnas?
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
När försvinner anmärkningar? Skäms inte. Jag är i en likadan situation, hela lönen ryker på lån! Någon lösning måste det ju finnas?

3 oktober nu i år och i mitten av april nästa år.
Tack, så skönt att kunna prata om det utan att bli dömd. :oops:
Ja jag tycker det med, särskilt nu när ekonomin ser bättre ut på pappret än innan. Men ja.. :/ Fast anställd sedan 3 år tillbaka med. Forfarande inte fått besked från BlueStep, dom har bett om samma komplettering 3 gånger nu och jag har skickat in de till dom 3 gånger. Så slöa, men lär ändå få avslag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp