• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Brixo till Zolva inkasso

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Hej! Mitt Brixo-lån har gått till Zolva inkasso. Är det någon som fått sitt lån dit och fått en vettig avbetalningsplan?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 806
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Hej! Mitt Brixo-lån har gått till Zolva inkasso. Är det någon som fått sitt lån dit och fått en vettig avbetalningsplan?
Mitt Brixo-lån gick till Zolva inkasso.
Jag fick en rimlig avbetalningsplan, har för mig att jag hade ett ärende på omkring 11000 som jag först hade runt 2000 i månaden på som jag senare fick ändrat/sänkt till 1000 kronor i månaden.
Enkla att ha och göra med, jag rekommenderar att du ringer dom istället för mejl då dom svarar snabbt över telefon och är väldigt trevliga.
Hur stor är din skuld? Min var ju förvisso relativt ”liten” i skuldsammanhang..
Men oavsett vad är jag övertygad om att du kan/kommer att få en rimlig avbetalningsplan.
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Mitt Brixo-lån gick till Zolva inkasso.
Jag fick en rimlig avbetalningsplan, har för mig att jag hade ett ärende på omkring 11000 som jag först hade runt 2000 i månaden på som jag senare fick ändrat/sänkt till 1000 kronor i månaden.
Enkla att ha och göra med, jag rekommenderar att du ringer dom istället för mejl då dom svarar snabbt över telefon och är väldigt trevliga.
Hur stor är din skuld? Min var ju förvisso relativt ”liten” i skuldsammanhang..
Men oavsett vad är jag övertygad om att du kan/kommer att få en rimlig avbetalningsplan.
Tack för svar, missbrukad kredit?
20 är min på och hoppas på 1000 kr/månad.
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 806
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Tack för svar, missbrukad kredit?
20 är min på och hoppas på 1000 kr/månad.
Jag fick aldrig något rakt svar när jag frågade dom, men jag åkte aldrig på någon missbrukad kredit i slutänden.
1000 kronor i månaden på en total skuld av 20000 kan bli svårt, ingenting du ska räkna med men du kan ju alltid hoppas!
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Jag fick aldrig något rakt svar när jag frågade dom, men jag åkte aldrig på någon missbrukad kredit i slutänden.
1000 kronor i månaden på en total skuld av 20000 kan bli svårt, ingenting du ska räkna med men du kan ju alltid hoppas!
Hoppas på det då. Tack för svar.
 

Alegria

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
7 September 2020
Meddelanden
192
Mottagna reaktioner
105
Poäng
297
Mitt Brixo ligger hos bfm inkasso, går det vidare till annat i kasso eller direkt till kfm?
Får inget rakt svar när jag frågar Brixo
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp