O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
kolla numret
skumt nummer kolla på missatsamtal.se
skumt nummer kolla på missatsamtal.se
O
Oregistrerade
Gäst
skicka och kolla om du får lånet
- Meddelanden
- 95
- Mottagna reaktioner
- 34
- Poäng
- 127
mm men problemet är att de har väldigt höga avgifter 199kr sms + 3200 för lånet uppdelat på 3 fakturor. Känns som de är ett sånt företag som kommer avslå ens ansökan och ta ut 199kr i sms avgift. Ingen annan som vet något om detta nummer 72672.
O
Oregistrerade
Gäst
drar dom 199 direkt eller?
O
Oregistrerade
Gäst
mm men problemet är att de har väldigt höga avgifter 199kr sms + 3200 för lånet uppdelat på 3 fakturor. Känns som de är ett sånt företag som kommer avslå ens ansökan och ta ut 199kr i sms avgift. Ingen annan som vet något om detta nummer 72672.
Kan vara ett nr som startar en prenumeration! Så se upp!
O
Oregistrerade
Gäst
Samma sms nummer som fackföreningen Vision konstigt!!!
- Meddelanden
- 3 136
- Mottagna reaktioner
- 2 581
- Poäng
- 1 707
Fick ett sms om att låna 10000 kr genom att skicka Money 10000 till 72672
MVH Cap Adv. Är de någon som vet vilka Cap Adv är och om de är ett seriöst företag?
72672 används av flera företag/organisationer, det är kopplat till en SMS-tjänst, så det kan vara både seriösa och oseriösa som använder detta nummer. Skulle avråda dej att svara på SMS, det är något lurigt. Det går inte heller att hitta någon hemsida med anknytning till Cap Adv.
Ser ut som att det är SMScash som använder det numret med "money", eller har haft. Förmedlingstjänst.
http://www.smscash.se/sida6.html
http://www.smscash.se/sida6.html
- Meddelanden
- 63
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 32
det är ett bluff företag skulle jag tro, den där mattias som håller i företaget, för fick hem en räkning för ett litet tag sedan på en avgift på 349kr eller vad det nu var. sökte dock på hemsidan, stog iallafall cap adv på fakturan. dom borde låsas in allihopa!
- Meddelanden
- 6
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 2
Cap Adv det är bara skojare, rena rama bluffen. Dom skulle Polisanmälas.
När jag svart på mitt sms så fick jag en faktura ifrån Dom, fast jag inte hade sökt själv.
Jag betalde inte fakturan efter en tid så fick jag ett Inkasso.
Får Dom hålla på hur som helst och ingen gör något. jag svarade på mitt sms till Dom och skrev att Ni är inte är ett seriöst förtag. Stor varning för Dom.
När jag svart på mitt sms så fick jag en faktura ifrån Dom, fast jag inte hade sökt själv.
Jag betalde inte fakturan efter en tid så fick jag ett Inkasso.
Får Dom hålla på hur som helst och ingen gör något. jag svarade på mitt sms till Dom och skrev att Ni är inte är ett seriöst förtag. Stor varning för Dom.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.