Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Car cash, vad vet vi?

carcash

Det är en månad sedan man slutat att svara i telefon och mail besvaras inte.
Något allvarligt måste det vara för annars hade dom hanterat detta annorlunda. Att tiga och inte upplysa om något via hemsidan blir bara badwill. Ingen kommer nånsin att våga lita på carcash igen. Något besked tycker man ju att dom borde känna sig skyldiga att ge.

carcash

Men det är ju bättre dom själv upplyser om situationen än att den kommer ut via media..

carcash

men varför lånar folk på sin bil och inte planerar bättre än att dom kan betala? Bättre dom säljer bilen själv isåfall. Man måste väl ha ngn slags föraning om man är på fallrepet..eller?

Du anar inte vad man kan göra i ekonomisk desperation, även om man VET att det är fel.

Säkerhet

Du lägger ju bara din bil som säkerhet för att få ett billigare lån, en de andra dyra alternativen.
Men de är klart kan du inte betala och de inte går med på avbetalningsplan så blir det dyrt.

desperat

jag har varit i desperatsituationen och jag sålde min bil för att snabbt lösgöra kapital. Det stod och vägde mot carcash men jag visste ju att det skulle bli dom som skulle få sälja bilen isåfall för jag visste ju att jag inte hade någon lön att vänta, men visst förstår jag paniken och själv tycker jag carcash är ett bra lånealternativ förutom det som nu har hänt att dom lägger locket på.

carcash

Har hört att Carcash kommer att upphöra så nu vet vi ju svaret på varför dom inte svarar på vare sig mail eller telefon. Nu driver dom med säkerhet bara in sina fordringar (säljer bilar) så det åtminstone finns pengar till kommande lön och hyra. Sen finito! Synd! Detta hade varit bra för oss som äger en hyfsat ny bil och någon gång till ett billigt pris (anser jag) frigöra lite kapital.

carcash nedlagd?

Sidan ser fortfarande "inbjudande" ut, men ingen svarar på vare sig telefon eller mail. Vet admin på detta forum något om verksamhetens ev upphörande? Är det någon som fått något som helst svar därifrån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp