Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Casch 2 you, konstiga fakturor

Jag har fått påminnelse av casch2you varje månad sen i maj men inte fattat för det har ju dragits en summa på mitt konto.. Nu fick jag en påminnelse att jag låg efter tre månader sep, August, juli?? Ja fatta inget. De drog ju 29/9 och augusti betalade jag in manuellt..
Ringde dom och då va de så att det var en månad i april och en månad i juli de inte drog något?? Men varför kan de inte skriva april 2014 på påminnelsen då istället för september? Då tror ju jag att jag betalt dessa..,
Påminnelsen jag fick idag gällde tre månader men det är två månader som saknas.... Och de är april och juli tydligen.. Hade dom skrivet det på påminnelse hade ja ju betalt in dessa men nu kastade jag påminnelsebreven för ja visste att sept, augusti, var betalda??
Har ni fått så konstiga fakturor??

Spelar ju egentligen inte så stor roll vilken månad exakt det är du ligger efter med. Du ska ändå om du är sen i såfall betala din månadssumma plus 60 kronor i avgift vid det senare tillfället. Sen kan det ju vara bra att veta den exakta månaden, men det är väl bara att fråga vilket du verkar ha gjort. Det spelar dock ingen roll, eftersom ditt ocr-nummer alltid är detsamma varje månad. Ligger du efter två månader ska du betala in detta på det numret alldeles oavsett exakt vilken månad det gäller. Så du behöver inga enskilda fakturor på så sätt så länge du har ditt ocr-nummer, det kan du få på mail eller via telefon, det har jag fått.

När jag fått påminnelse har det inte stått alls vilken månad det gäller, bara ett sista datum för betalning för påminnelsen. Är det inte det datumet du också menar?

Senast ändrad:
Casch 2 you

Nä, om ja får en påminnelse på september månad 2014 och vet att ja betalt den så tror ja ju att Casch2you gjort fel.. Det är väl självklart att det ska framkomma skuld och avgifter de månader som gäller.,,

Jag vill ha påminnelse på rätt månad och att de ska framgå vad det är man betalar. Visade fakturorna, mejlkontakt och betalningarna för KO och dessa var inte okej..

Casch2you skrev nu i ett mejl att om fakturan förfaller den 27 och ja betalar in den 29 är det försent men det är ju på Autogiro och det är dom själva som sätter datum för dragningen...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp