• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Cashbuddy eller Ferratum? Lån som ej syns på UC

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Nickenyfiken

V.I.P
Poäng: 267
Meddelanden
327
Mottagna reaktioner
98
Poäng
267
Fairlo skriver nu att dom ej tar UC längre - men hur blir det då för alla oss som helt plötsligt fick sin kredit inrapporterad till UC och förstörde hela kreditbetyget?? Borde dom inte ta bort den därifrån om dom nu slutat rapportera ??
Jag kontaktade Fairlo och de sa att de rapporterar krediten till UC så därför blev det ingen ansökan där.

Nickenyfiken

V.I.P
Meddelanden
327
Mottagna reaktioner
98
Poäng
267

Bilagor

• IMG_2043.jpeg
    IMG_2043.jpeg
    417.4 KB · Visningar: 85

Nickenyfiken

V.I.P
Meddelanden
327
Mottagna reaktioner
98
Poäng
267
Berätta gärna om du blir beviljad hos extralånet.
Gjorde en ansökan men den gick inte igenom pga kontot jag får in lönen på inte innehöll så mycket transaktioner. Gick inte att välja flera banker på Kreditz så jag har mejlat och frågat hur jag kan verifiera de uppgifter de önskar. Får se vad de svarar.

Lånhajen

Kunnig medlem
Poäng: 147
Meddelanden
158
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Gjorde en ansökan men den gick inte igenom pga kontot jag får in lönen på inte innehöll så mycket transaktioner. Gick inte att välja flera banker på Kreditz så jag har mejlat och frågat hur jag kan verifiera de uppgifter de önskar. Får se vad de svarar.

Hur gick det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp