- Meddelanden
- 732
- Mottagna reaktioner
- 356
- Poäng
- 487
Fel,
Cashbuddy syns visst.
Har dom och dom syns på min UC var inne och kollade.
Edit: Möjligt det är ändrat för nya att det ej syns där. Men mitt sen oktober syns iaf.
Fel,
Jag kontaktade Fairlo och de sa att de rapporterar krediten till UC så därför blev det ingen ansökan där.Fairlo skriver nu att dom ej tar UC längre - men hur blir det då för alla oss som helt plötsligt fick sin kredit inrapporterad till UC och förstörde hela kreditbetyget?? Borde dom inte ta bort den därifrån om dom nu slutat rapportera ??
Berätta gärna om du blir beviljad hos extralånet.Jag kontaktade Fairlo och de sa att de rapporterar krediten till UC så därför blev det ingen ansökan där.
Har ställt en fråga till dem om vad de kollar med Kreditz. Och om man kan välja flera banker? Har olika konton för lön och räkningar.Berätta gärna om du blir beviljad hos extralånet.
Kontaktade Ferratum och de rapporterar inte längre till UC. Använder Creditsafe.
Gjorde en ansökan men den gick inte igenom pga kontot jag får in lönen på inte innehöll så mycket transaktioner. Gick inte att välja flera banker på Kreditz så jag har mejlat och frågat hur jag kan verifiera de uppgifter de önskar. Får se vad de svarar.Berätta gärna om du blir beviljad hos extralånet.
Gjorde en ansökan men den gick inte igenom pga kontot jag får in lönen på inte innehöll så mycket transaktioner. Gick inte att välja flera banker på Kreditz så jag har mejlat och frågat hur jag kan verifiera de uppgifter de önskar. Får se vad de svarar.
Mailade och frågade, man kan ansöka.Var inte extralånet nerlagda?