Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cashbuddy kontoutdrag

Bad att få kontoutdrag från cashbuddy sen jag tog lån där.. Oktober 2013 tills nov 2014 har min skuld minskat 734 kr med inbetalning varje månad via autogiro.
Det är ju ganska otroligt...

Fy fan vad vidrigt... Men betalas inte skulden av ändå på den tid man valt vid ansökan?

haha, det är väl typ 6000:- i betalt?

Riktigt sjukt. Måste titta hur mina lån ser ut hos de. Har flera andra lån där jag vet att jag sannolikt aldrig under min livstid kommer att kunna betala tillbaka eftersom skulden ökar för varje månad som går trots inbetalningar.

Det är inte förs än man börjar ta tag i sin situation som man förstår vilka räntor man verkligen betalar. när man tog lånen var man såpass desperat att man brydde sig inte om räntorna. bara att de lånade beloppet betalades ut så fort som möjligt.

På 12 månader har jag betalat in 5736kr och lånet har minskat till 461kr!? sinnessjukt!!!

cashbuddy är inget att rekommendera! har länge haft mejlkontakt men de vägrar att svara på mina frågor och de är väldigt korta i svaren över lag. värdelösa!
Idag betalade jag bort lånet helt och hållet. så jävla skönt att bli av med dom.

cash2you och kontantfinans är av samma sort ang räntorna. men deras bemötning och ton är mycket trevligare i alla fall:)

Det är inte förs än man börjar ta tag i sin situation som man förstår vilka räntor man verkligen betalar. när man tog lånen var man såpass desperat att man brydde sig inte om räntorna. bara att de lånade beloppet betalades ut så fort som möjligt.

På 12 månader har jag betalat in 5736kr och lånet har minskat till 461kr!? sinnessjukt!!!

cashbuddy är inget att rekommendera! har länge haft mejlkontakt men de vägrar att svara på mina frågor och de är väldigt korta i svaren över lag. värdelösa!
Idag betalade jag bort lånet helt och hållet. så jävla skönt att bli av med dom.

cash2you och kontantfinans är av samma sort ang räntorna. men deras bemötning och ton är mycket trevligare i alla fall:)

Samtidigt kan man säga att det är kunder som betalar av allt på ett bräde efter ett år som de tjänar mest på, bara ränta liksom.

Samtidigt kan man säga att det är kunder som betalar av allt på ett bräde efter ett år som de tjänar mest på, bara ränta liksom.

Visst är det så!

Hade jag varit rik hade jag också startat ett låneinstitut och lånat ut max 10.000 /kund med avbetalning på flera år.
smart affärsidé! Men hemskt sett ur kundens perspektiv.

Mår också illa av de räntor jag betalat, kommer kanske upp till 100 000...
Och det får man ha på sin UC i flera år...och eftersom det blir mycket även i år så fortsätter detta. Hejdå samlingslån. Den här branschen har verkligen satt folk i skiten. Även om man vill skapa ordning i sin situation.

Cashbuddy är dumma i huvudet - sämre bemötande får man leta länge efter...

Mår också illa av de räntor jag betalat, kommer kanske upp till 100 000...
Och det får man ha på sin UC i flera år...och eftersom det blir mycket även i år så fortsätter detta. Hejdå samlingslån. Den här branschen har verkligen satt folk i skiten. Även om man vill skapa ordning i sin situation.

Cashbuddy är dumma i huvudet - sämre bemötande får man leta länge efter...

Hur vet du att underskottet ligger kvar på uc i flera år?
Jag väger för och emot fram o tillbaka hur jag ska göra med mitt underskott.
kan man ta upp räntan för 2014 nästa år om man tar bort det i år?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp