Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Cashbuddy, lätta eller svåra?

Har ingen erfarenhet av Cashbuddy, och undrar hur svåra de är? De godtar betalningsanmärkningar enligt hemsidan, jag fick en anmärkning för misskött kredit i februari, och har 14 uc frågor. Fick mitt lån höjt hos Cash2you trots att de såg min anmärkning, de samarbetar väl på något sätt, så jag undrar hur hårt Cashbuddy bedömer? Jag är snart ute ur min sms lånekarusell, det fattas "bara" 15 000 kr så är jag FRI från alla sms lån! Därför skulle jag vilja ansöka hos Cashbuddy, för att kunna betala det sista.

Cashbuddy eller lika svåra/enkla att få som cash2you.

För egen del hade jag inga alls problem att få hos dom förra året då de enbart skötte allt manuellt och via UC. Nu när de även har creditsafe får jag avslag direkt på skärmen utan förklaring, trots att antalet betalningsanmärkningar minskat. För min del tror jag avslaget beror på att jag har utmätningsförsök i historiken, vilket de inte spelade ngn roll när de gjorde en manuell bedömmning förra året.

Jag hade fram till i mitten av mars en betalningsanm pga utmätning och cash2you sa nej till mig, inte för att jag tror att det hade med det att göra för min del, för när fick skicka in lönepsec för tre månader, och bevisade att jag hade högre årslön än vad jag hade när de tog upplysningar om mig så fick jag lån godkänt av dem.

Men av erfararenhet kan jag annars över lag säga att en betanm för just utmätning gör allt så mycket svårare när det gäller smsbolag som godkänner betanm, även om de skriver att godkänner det så kan just en sådan betanm göra att bolagen säger nej.

Jag fick mitt lån höjt utan problem hos Cash2you, skickade in en kopia av hela min UC där min anmärkning för misskött kredit syntes, fick till svar "Det ser bra ut" och fick lånet höjt! Har nämligen hört att Cashbuddy är svårare än Cash2you. Trist att de tar UC, för det gjorde inte Cash2you!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp