- Meddelanden
- 396
- Mottagna reaktioner
- 187
- Poäng
- 367
Nån som höjt sin kredit mer än en gång? Alltså från ex 10k till 30k och sen till 50k? Tänkte på ucförfrågan...om den är synlig då?
Är ingen UC synlig.. bara klicka på!

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Nån som höjt sin kredit mer än en gång? Alltså från ex 10k till 30k och sen till 50k? Tänkte på ucförfrågan...om den är synlig då?

Fick det. 50.000 direkt. Så att så fort anmärkningen försvann så kunde jag detta.

brukar ta 1-2 arbetsdagar när dom väl har betalatBrukar dom vara snabba på att betala fakturorna?
Fått bekräftelse visserligen att det är betalat men inte fått "bekräftat" av mottagaren att pengarna landat...

tar de olika?? Hade verkligen inte behövt detta utan hade nog hellre haft kvar mina tidigare lån till hög ränta just nu än en till uc förfrågan... åHej,
Jag ansökte om betalkoll 50.000 igår jag har läst i tråden o valde därför betalkoll för o samla lite dumlån. Jag håller att vänta ut förfrågningar och nu så fick jag min uc och den ser ut som den är fullskaligtar de olika?? Hade verkligen inte behövt detta utan hade nog hellre haft kvar mina tidigare lån till hög ränta just nu än en till uc förfrågan... å
Borde vara en mikro uc som du själv ser ff i upplysningen och annat men INTE listade lån och krediter. Om du kollar på minuc.se borde ff stå under osynliga ffHej,
Jag ansökte om betalkoll 50.000 igår jag har läst i tråden o valde därför betalkoll för o samla lite dumlån. Jag håller att vänta ut förfrågningar och nu så fick jag min uc och den ser ut som den är fullskaligtar de olika?? Hade verkligen inte behövt detta utan hade nog hellre haft kvar mina tidigare lån till hög ränta just nu än en till uc förfrågan... å
Collectors Betalkoll har inte kommit upp för mig på minuc.se och jag har haft det snart ett halvår...Lägger till upplysningen ser man alla förfrågningar men inte skuldsaldo. Fick en likadan när jag sökte på cashbuddy i våras. Kommer de reggas som en vanlig uc och påverka? Väntar ut alla förfrågningar till maj för att samla till bättre ränta och två lån.
I den förfrågan jag har från april från dom så är mina krediter/blancon inte synliga!
Kan bero på att Good cash inte får tillgång till lån och krediter för att dem är dåliga på att rapportera in lån till uc, så då ser det ut som en mikro uc och är egentligen en full uc. Har läst om detta i andra trådar. Tex Thorn är dåliga på att rapportera in till uc men dem tar full uc... (bara ett exempel på vad det var förut, vet ej om thorn gör det nu eller inte)I den förfrågan jag har från april från dom så är mina krediter/blancon inte synliga!
Jag har inget historiskt skuldsaldo, uc-risken ligger dock inge vidare, en bra bit över 30 %.Jag fick beviljat 50K av dom här om veckan med en UC-risk på ca 20% och dessutom historiskt skuldsaldo.
Står inte hur många år delbetalning men står en summa som är lägst att betala.Om man får 50 k och gör inbetalningar av småskulder på runt 45 k och väljer delbetalning hur "låg" månadskostnad kan man få? Är det utslaget på flera års delbetalning eller max ett år?
Första gången jag ansökte (2017) blev jag nekad... hade nog för högt kreditbetyg. Runt 33 % för en full uc MEN betalkoll tar ju mikro UC och då var mitt betyg runt 17-18 % men det är kanske olikaÄr det någon fler än jag som blivit nekad betalkoll pga dålig kreditbetyg? Kollade med collector, har inga andra lån hos dom, glase eller liknande, det berodde helt enkelt på för dåligt kreditbetyg. Så jag fick inte ens 10.000kr. Hur vanligt är detta?
Om man får 50 k och gör inbetalningar av småskulder på runt 45 k och väljer delbetalning hur "låg" månadskostnad kan man få? Är det utslaget på flera års delbetalning eller max ett år?
Jag fick nu 30.000 där.
Kan man välja att betala ett helt lån genom att ladda upp bild på en total skuld?
Eller måste man välja separata fakturor?
Godkväll.
Har testat att göra en höjning av krediten på betalkoll, ett gäng försök snarare den senaste tiden men det blir såklart ej godkänt. Fine tänker jag, ingenting hänger på betalkoll. Men vid varje försök till höjning så tas ingen upplysning. Det finns sparade uc13 på minuc bakåt i tiden med ett då sämre kreditbetyg, väljer de att gå på den infon tro och bara nekar mig per automatik?
Frågar var hur som helst om detta har hänt någon annan med?
Det är så ja, det slätar ut en del frågetecken.Det enda jag vet är att en ny uc inte tas vid flera ansökningar inom 30 dagar.
Dom tar ju microuc, men på den ser dom antal ff. Är det någon som beviljats höjning med 15uc ff?

Vad hade du för förutsättningar tapetklister? Vilken ränta?
!
25 FF vid ansökan, den senaste tagen den 8:e nov.
580 000 i blanco och 410 000 i inkomst.
14 % i ränta vilket INTE är bra, men bättre än BN:s ränta på 23 %, Remember på 21 % och Sveas på 17 %. Synliga krediter minskar och räntan sjunker marginellt, det går åt rätt håll åtminstone! Nästa försök sker efter sommaren då förfrågningarna är runt 4 st.
Inga anmärkningar eller skuldsaldo och slutligen 4 % i riskprognos som steg till 4.3.