Hej,
Jag blev preliminärt beviljad hos Collector och fick aktivera autogiro. Är man godkänd då?
Inkomst 390 000 krVad har du för förutsättningar och UC-betyg? Något inkasso som ska lösas?
Vissa har fått nekat i det stadiet så inte helt klart förens pengarna är på kontot...
OK. Sökte du via låneförmedlare eller direkt? Sökte du ett högre belopp först?Inkomst 390 000 kr
Total kredit 429 371 kr
UC betyg 11.8
Ansökte om 70 000 kr
Sökte via Lendo. Nej sökte 70.000 baraOK. Sökte du via låneförmedlare eller direkt? Sökte du ett högre belopp först?
OK. Tror du tyvärr får avvakta ett par dagar för att vara helt säker.Sökte via Lendo. Nej sökte 70.000 bara
Man är nog bara just preliminärt beviljad, har svårt att se nyttan med att kalla det för preliminärt beviljad om det är godkänt.Hej,
Jag blev preliminärt beviljad hos Collector och fick aktivera autogiro. Är man godkänd då?
Nu är mitt bankkonto ansluten för autogiro är det fortfarande osäkert?Man är nog bara just preliminärt beviljad, har svårt att se nyttan med att kalla det för preliminärt beviljad om det är godkänt.
Säkerligen manuellt kontroll, av något slag.
När du får ett sms där de står ”vi har godkänt din förfrågan, logga in för att se ditt avtal” då kan du va säker på att de är en utbetalning påvägNu är mitt bankkonto ansluten för autogiro är det fortfarande osäkert?

Nu är det väl godkänt?När du får ett sms där de står ”vi har godkänt din förfrågan, logga in för att se ditt avtal” då kan du va säker på att de är en utbetalning påväg![]()