Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector via Lendo

Har blivit erbjuden ett lån från Collector via Lendo,vet någon om de brukar begära in mera kompletteringar ? Står inget om det på erbjudandet, vilket det gör hos visa andra som erbjudit mig lån. Tänkte om det går fort att få lånet utbetalt efter man signerat.

Någon som vet?

Har blivit erbjuden ett lån från Collector via Lendo,vet någon om de brukar begära in mera kompletteringar ? Står inget om det på erbjudandet, vilket det gör hos visa andra som erbjudit mig lån. Tänkte om det går fort att få lånet utbetalt efter man signerat.

Någon som vet?
Fick lån där i april-Maj och för mig behövdes inga kompletteringar... sökte 48000 då... gick inte jätte snabbt. Tog några dagar.

Jo Lendo, fick flera erbjudanden, men jag hade bra kreditbetyg då. Och valde Collector bank (en av dem bästa räntorna från de erbjudanden som jag fick)

Lutar oxå till att jag kommer att ta Collector, bra ränta, får undan massa dumma utgifter med det.
Lite orolig att det blir utdraget, läst lite att det kan bli det , någon skrev att de begär kompletteringar , och att de då skickar ut ett brev med vad de vill ha in. Jag reser i väg i två veckor på onsdag,lite orolig att det kommer ett sådant brev , när jag är borta eftersom processen dras ut, och pengarna behövs typ i går :;

Tror ni att det är någon skillnad ang kopmlteringar om man signerar med bank id el inte?? De använder ju sus så pengarna kommer ju till rätt person

Signerade via bank id i måndags och pengarna kom i dag. Smidigt och bra utan några som helst frågor eller kompletteringar.

Har någon fått räntan sänkt av Collectorn någon gång?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp