• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Coop lån, vad har ni för erfarenheter?

C

Coop

Gäst
Poäng: 0
Hej alla kunniga! Ansökte om lån på Lendo imorse och fått 7 offerter, coop med bäst ränta. Inga kompletteringar eller lösen. Vad har ni för erfarenhet av coop privatlån? All hjälp uppskattas
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
818
Mottagna reaktioner
303
Poäng
497
Hej alla kunniga! Ansökte om lån på Lendo imorse och fått 7 offerter, coop med bäst ränta. Inga kompletteringar eller lösen. Vad har ni för erfarenhet av coop privatlån? All hjälp uppskattas

Coop har en tendens att ge avslag i efterhand, dock vid kompletteringar. Har du utan krav på komplettering borde det inte vara några konstigheter.

Vad sökte du och vad hade du för förutsättningar?
 
C

Coop

Gäst
Poäng: 0
Coop har en tendens att ge avslag i efterhand, dock vid kompletteringar. Har du utan krav på komplettering borde det inte vara några konstigheter.

Vad sökte du och vad hade du för förutsättningar?

ja jag var rädd för det. Det står ingenting om komplettering eller annat på Lendo dock vet man aldrig om i nästa steg blir det båda kompletteringar och lösen, hade inte varit första gången ;) bara Ica som hade lösenkrav.
Lönesedlar mm hade ju inte alls varit ett problem så det är ok, dock vill jag bara ha ett lån som inte är komplicerade .
Sökte 100’ och fick det. 2.1% i uc betyg efter Inkomstuppdateringen idag, ökade inkomsten med 120’
 

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
ja jag var rädd för det. Det står ingenting om komplettering eller annat på Lendo dock vet man aldrig om i nästa steg blir det båda kompletteringar och lösen, hade inte varit första gången ;) bara Ica som hade lösenkrav.
Lönesedlar mm hade ju inte alls varit ett problem så det är ok, dock vill jag bara ha ett lån som inte är komplicerade .
Sökte 100’ och fick det. 2.1% i uc betyg efter Inkomstuppdateringen idag, ökade inkomsten med 120’
Tog lån ganska nyligen hos dem och det stod att de inte behövde komplettering men när det väl gått igenom Lendo så ville de ha lönespec. Dock inga problem och lånet betalades ut.
 
C

Coop

Gäst
Poäng: 0
Tog lån ganska nyligen hos dem och det stod att de inte behövde komplettering men när det väl gått igenom Lendo så ville de ha lönespec. Dock inga problem och lånet betalades ut.

konstigt..

signerade lånet nu och det ända de behövde var kontonummer och lite frågor. Inget om komplettering mm så nu återstår att se om pengarna trillar in eller inte
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Grattis hoppas de går vägen ! Vad va dina förutsättningar :) ?
 

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
736
Mottagna reaktioner
376
Poäng
487
Dem var smidiga när jag hade dem.
Det tråkiga som jag har för mig var att man inte kan logga in någonstans och se lånet osv. Men det kanske har ändrats eller också kanske jag minns fel :)
 

Aleeex

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
30 April 2019
Meddelanden
520
Mottagna reaktioner
405
Poäng
527
Dem var smidiga när jag hade dem.
Det tråkiga som jag har för mig var att man inte kan logga in någonstans och se lånet osv. Men det kanske har ändrats eller också kanske jag minns fel :)
Man kan logga och se lånet. Dom började med det för några månader sen
 

Aleeex

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
30 April 2019
Meddelanden
520
Mottagna reaktioner
405
Poäng
527
Jag har ett Coop lån och är nöjd med dom. Jag behövde inte komplettera eller något efter min ansökan på advisa.
Dom har även 2 betalfria månader per år vilket är super bra. Det enda är att man betalar bara ränta nästkommande månad efter betalfri månad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp