Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Credento via lendo

Hej

Jag signerade digitalt och fick inget skuldebrev per post. Däremot tror jag att de skickar ut månadsvis avi per post runt den 15:e varje månad.

Tack för snabbt svar
jag signerade med digitalt och fick samma meddelande som du fick så det känns ju lite sådär, hoppas verkligen pengarna kommer in på kontot imorgon eller på onsdag. Fick dem via Lendo så det vore ju väldigt konstigt om de ångrade sig, behövde inte komplettera något.

Såg att man kan få fakturan skickad till annan adress, tänkte testa den varianten. Undra bara om det hinner komma någon den här månaden ifall jag får lånet alltså. Ska nog maila dem och fråga. Usch nervös väntan i hopp om pengar.

Ja jag var också jätte nervös men pengarna kom två dagar efter signering. Har du anmält konto via Swedbanks register? Annars kommer det på utbetalningsavi.

Hej. Vad hade du för kreditscore och antal uc när du sökte? Är intresserad för att jag också vill ta ett lån genom dem senare i år.

15ff på uc och score 4,1men maaaaassssa lån som syns typ 810000
Men jag har inte sett några pengar än så jag ropar inte hej

Humle kom pengarna på fm eller em? Så orolig att de ångrar sig.

29% gissar jag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp